Liukunapa
Kansalainen
Nyt tuli tyhmä olo kun huomasin nuo oikeassa laidassa olevat pultit.Ostin tuon koneen käytettynä 2015 ja takapuoli näyttää tuolta, samoin kun pohja ja kyljet.
Näytä liitetiedosto 170545
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuli tyhmä olo kun huomasin nuo oikeassa laidassa olevat pultit.Ostin tuon koneen käytettynä 2015 ja takapuoli näyttää tuolta, samoin kun pohja ja kyljet.
Näytä liitetiedosto 170545
Sieltä yhdestä sivustahan ne yleensä purkaantuu....Nyt tuli tyhmä olo kun huomasin nuo oikeassa laidassa olevat pultit.
Miten sulla haukkaa järjestelmä noin tolkuttomasti, mulla sampan tabletissa järjestelmä vie 12,29 Gt, sovellukset sitte viekin 32 Gt, mut mulla onkin kaikenlaista tullu asenneltua, karttasoftia ja kamerajuttuja yms.
Ei taida auttaa tehdasasetusten palautuskaan tuommoisessa? Eihän se sitä viimeisintä järjestelmäpäivitystä poista ja palaa siihen mikä ostohetkellä oli.
Oot varmaan kokeillu käynnistää sen uudelleen?
Samaa ihmettelin, tuossa minun Lenovossa järjestelmä on 22 Gt ja sovelluksen saman verran, koko tallenustila 128 Gt. Voisko siellä olla vanha Androidiversio poistamatta tai kone ei sitä ole automaattisesti siivonnut pois???No sitä minä oon ihmetellyt että järjestelmän osuus noin suuri
Yks ongelma on just se että mulla ei ole tietotaitoa ton jaaSamaa ihmettelin, tuossa minun Lenovossa järjestelmä on 22 Gt ja sovelluksen saman verran, koko tallenustila 128 Gt. Voisko siellä olla vanha Androidiversio poistamatta tai kone ei sitä ole automaattisesti siivonnut pois???
Tuolta Aetukset/Järjestelmä/Palautusvalinnat kannattais kaiketi tehdä se "Nollaa sovellusasetukset", ei siis "Poista data" (tehdasasetuksiin). Jos laitteella ei ole paljon säilytettävää dataa niin sitten vois tehdä vaikka tehdasasetusten palautuksenkin. Tai ostaa uusi tabletti, missä tilaa riittävästi.Yks ongelma on just se että mulla ei ole tietotaitoa ton jaa![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.