Sekalaiset pienet tietotekniikkakysymykset -viestiketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ok. Itse itselleni vastaten. Ilmeisesti tuollainen moduli, jossa on sisällä eprom muisteilla koodit.

138767_1.jpg

Ja niiden kopiointiin kävisi kaiketi joku tuollainen:

fanuc_pmc_writer_pc_writer_a13b-0126-b002_for_reading,_writing_and_in_general_programming_fanuc_eprom,_rom_module_pc_casettes_1.JPG

Jos nuo saa irtopiireinä, niin uskoisin että mun prommeri pärjää kyllä niiden kanssa. UV-krematorio mulla on klesana, eli tyhjennettyä en saa piirejä mitkä pitäisi valolla tyhjätä.

Kyseessä kun on vissiin vähän uniikimpi keksintö, niin en ihan mielellään ole itse tarttumassa kolvin varteen.

Ei huvittais kyllä ihan huvikseen itsekään purkaa sitä ehjää kasettia ensi töikseen. Entisestä otan epromit irti ja paan ne eri kortille, jos vika on jossain muualla kortissa siitä pitäs tulla toimiva. Epäilen kyllä että joku korruptio on itse kontenteissa ja vika ei korjaannu mutta kannattaa silti yrittää.

Yritän ekaa kertaa käyttää DaVinci Resolvea...
Miksi ei mun Gopro 12 video kelpaa pois lukien ään kyllä kuuluu?
Näyttökuva (1).webp

Yritän ekaa kertaa käyttää DaVinci Resolvea...
Miksi ei mun Gopro 12 video kelpaa pois lukien ään kyllä kuuluu?Näytä liitetiedosto 122928

Google kertoo, että pitäs muuntaa toiseen formaattiin, toimiakseen tuossa. Kuulostaa kyllä melkoselta puutteelta toiminnassa, mahtaakohan pitää paikkaansa. En tunne tuota DaVincia sillain ollenka :mitenlie:

Läppäri pitäs keksiä miltei ilmaiseksi tarve lähinnä saada verkko koulutuksia ym tehdä. Mitä ne chromebookit on. Sais meinaan suht edullisesti

Cromebookin hinnalla saa kunnollisen käytetyn yrityskoneen...

Excel ei anna ladata tiedostoa, en ole kuulemma kirjautunut palvelimelle. Mitä wattia nyt,en ymmärrä. Windows 11 kone.

pöytäkone lenovo+samsung24" näyttö....näyttöhän pimenee kun ei 15-30min käytä se on ihan ookoo mutta herää heti kun hiirtä liikuttaa...mutta jos on yön yli horroksessa niin herää kyllä kun hiirtä hipasee mutta hetken päästä näyttö sammuu ja ei auta kun sammuttaa kone napista ja käynnistää uudelleen :raaps:

Niin näyttö herää mutta ilmeisesti kone ei herää, eli kone jää johonki unitilaan.
Winkun alapalkin hakupalkkiin Asetukset klik, sitten Virta ja lepotila klik, sitten Lepotila kohdasta kummastakin kohdasta nuoli alas klik ja valitse Ei koskaan. Nurkan ruksista lätkä nurin...

Niin näyttö herää mutta ilmeisesti kone ei herää, eli kone jää johonki unitilaan.
Winkun alapalkin hakupalkkiin Asetukset klik, sitten Virta ja lepotila klik, sitten Lepotila kohdasta kummastakin kohdasta nuoli alas klik ja valitse Ei koskaan. Nurkan ruksista lätkä nurin...
osasin vaikka aikaa otti ikinä ois löytänyt ilman ohjeita...kiitos :palvova:

Googlesta on hävinnyt mahdollisuus "näytä välimuistissa" -toiminto.

Onko tähän jotain kikkoja, mitä en ole huomannut?

Edit: Yahoo Search näyttää hakukoneen välimuistista

Viimeksi muokattu:
Onkos kommenttia aiheeseen töissä Lenovo x280. Multa paloi siitä USB-C telakka. Tilasin käytetyn telakan verkkiksesta, koska kone jäämässä sivuun pääkoneen virasta.

Koneessa Lenovon ulkoinen näyttö displayport kaapelilla. Näytössä "lumisadetta" eli valkoisa yksittäisiä pikseleitä vaeltaa ei haittaavasti, mutta näkyvästi. Voikohan asialle tehdä jotakin?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin