Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jokunen kerta tullu ajeltua joskus parikymmentäkin kilsaa kun " Mikä mun muistitikulle/ulkoiselle kovolle/tulostimelle on tullut kun se ei toimi, ei edes näy tietsikassa" Viittikkö tsekata että on oikeessa usbiportissa " tottakai se on kai mä nyt sen katoin..." ajelu paikalle, sitten NÄYTTÄÄ henkilölle että tämä EI ole usb porti vaan RJ45 eli verkkokortin reikä, laittaa tohon viereiseen niin hups, sehän toimii.....Perinteistähän on myös se, että RJ45 verkkokortin pistokkeeseen mahtuu juuri näppärästi usb-a -liitin.

Laiska kun oon ja huono etsimään..
pitäis läppäri hommata koululaiselle ja ihan sutta ja sekundaa ei kannata hankkia niin millaista kannattaa alkaa etsimään? Ei tartte olla ”just tätä merkkiä” jossa hintaa nostaa turhaan logo, eikä kuulemma uusikaan jos hyvän ja osaavan henkilön toimesta tarkastetun koneen löytää jostain. Word ja exel kait tarvittavia juttuja..
Tuossa pöydällä jytäjää HP:n Zbook. Ollut käynnissä jokseenkin yhtäjaksoisesti noin 8 vuotta. Kerran olen vaihtanut siihen puhaltimen ja aina se käy ja kukkuu.HP? Oikeesti?
HP? Oikeesti?
Nytkin sylissä sohvalla HP450 jonka biospäivämäärä oli alunperin 2015, bios kertaalleen päivitetty ja vihdoinviimein vaihdoin käyttiksen seiskasta kymppiin viimevuonna...HP? Oikeesti?
En oo koskaan ymmärtänyt sitä fetissiä kyseiseen nypykkään.Kyllä Lenovo ja tappihiirellä oltava että oppii ymmärtämään hyvän päälle.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.