Sähköskootteri-himo on nyt tyydytetty ja jos jollain on kiinnostusta härveliin, niin saa ostaa pois.
Kyseessä kuvan mukainen laite. Muuten toimiva, mutta nuo istuimen alla olevat 'iskunvaimentimet' nöyrtyvät 90kg kuorman alla ja olen laittanut klemmarit noihin varsiin pitämään satulaa ylhäällä. Kuvan alla olevan alkuperäisen myynti-ilmoituksen kilometreihin on tullut lisää ehkä kymmenen tai viisitoista. Kerran olen ladannut akun.
Hintapyyntö voisi olla jossain 500 euron huminoissa.
Laite on siis Iittalassa.
Yhteyttä saa YV:llä tai tästä ketjusta.
Tuolla alkuperäinen ilmoitus, josta kävin heinäkuun alussa ostamassa härvelin.
www.tori.fi
Kyseessä kuvan mukainen laite. Muuten toimiva, mutta nuo istuimen alla olevat 'iskunvaimentimet' nöyrtyvät 90kg kuorman alla ja olen laittanut klemmarit noihin varsiin pitämään satulaa ylhäällä. Kuvan alla olevan alkuperäisen myynti-ilmoituksen kilometreihin on tullut lisää ehkä kymmenen tai viisitoista. Kerran olen ladannut akun.
Hintapyyntö voisi olla jossain 500 euron huminoissa.
Laite on siis Iittalassa.
Yhteyttä saa YV:llä tai tästä ketjusta.
Tuolla alkuperäinen ilmoitus, josta kävin heinäkuun alussa ostamassa härvelin.

Sähköskootteri | Tori
2,5 kesää ajettu tyylikäs sähköskootteri. Kilometriä ajettu vähän yli 3000 km. Meille uutena ostettu, ollut nuoren tytön käytössä. Kaunis ajopeli. Akku 60 V 12Ah. Kulkee yhdellä latauksella n. 35 km ja huippunopeus 25km/h ( rajoitin). Teho 1000 W Laturi luonnollisesti mukaan ja kahdet avaimet...