Myydään Sähköskootteri

alfred_j_kwak

Hiilinielu.
KK Plus ADpack
Sähköskootteri-himo on nyt tyydytetty ja jos jollain on kiinnostusta härveliin, niin saa ostaa pois.

Kyseessä kuvan mukainen laite. Muuten toimiva, mutta nuo istuimen alla olevat 'iskunvaimentimet' nöyrtyvät 90kg kuorman alla ja olen laittanut klemmarit noihin varsiin pitämään satulaa ylhäällä. Kuvan alla olevan alkuperäisen myynti-ilmoituksen kilometreihin on tullut lisää ehkä kymmenen tai viisitoista. Kerran olen ladannut akun.

Hintapyyntö voisi olla jossain 500 euron huminoissa.
Laite on siis Iittalassa.

Yhteyttä saa YV:llä tai tästä ketjusta.

Screenshot 2025-09-17 103028.webp

Tuolla alkuperäinen ilmoitus, josta kävin heinäkuun alussa ostamassa härvelin.

Sähköskootteri-himo on nyt tyydytetty ja jos jollain on kiinnostusta härveliin, niin saa ostaa pois.

Kyseessä kuvan mukainen laite. Muuten toimiva, mutta nuo istuimen alla olevat 'iskunvaimentimet' nöyrtyvät 90kg kuorman alla ja olen laittanut klemmarit noihin varsiin pitämään satulaa ylhäällä. Kuvan alla olevan alkuperäisen myynti-ilmoituksen kilometreihin on tullut lisää ehkä kymmenen tai viisitoista. Kerran olen ladannut akun.

Hintapyyntö voisi olla jossain 500 euron huminoissa.
Laite on siis Iittalassa.

Yhteyttä saa YV:llä tai tästä ketjusta.

Näytä liitetiedosto 157697

Tuolla alkuperäinen ilmoitus, josta kävin heinäkuun alussa ostamassa härvelin.
Kuinka tuo kestää pakkasta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin