Säätila tänään eripuolilla Suomea

Mulla on kolmet lämpövuorisaappaat, Tokmannin talviWatayat, en muista oliko tokmannin vai prisman verkkokaupasta Nokian lämminvuorisaappaat ja Jämsän AV ostetut Rapalan lämminvuorisaappaat, ekassa ja vikassa irroitettava vuori, noksuissa kiintee.
Nokiat kesä- ja alle -15 keleissä hyvät, sitte joko Watayat jotka on tarpeeks isot "pistokkaina" joita tulee käytettyä aika paljon ilman vuorta, kai ne uretaania on ku on lämpöset silleenkin, tai sitte pidempivartiset Rapalat.

Eiks @KMP n perunoissa ole jo parikytä senttiä varttakin ?
On niissä, parikin parikytä senttiä..

IMG_7545.webp

Erikseen pitää olla kengät tuollaista pohjallismäärää varten, jos aikoo jalan saada kenkään mahtumaan.
Tjäh. No kai pakkaskelin saapaat on erikseen? Ainakin näin minulla on ja ne on 2 numeroa ylikokoa että villasukkia mahtuu jopa kaksin kappalein.

Näytääpi nyt siltä että yli -30°c on aamusella, voipi tulla vuoden kylmein yö?
Just lävähti jäniskuva mökiltä ja -26°c

PICT16581.webp

Viimeksi muokattu:
Tjäh. No kai pakkaskelin saapaat on erikseen? Ainakin näin minulla on ja ne on 2 numeroa ylikokoa että villasukkia mahtuu jopa kaksin kappalein.
Mulla ei kyllä pakkaskelin kenkiinkään puolta tuumaa mahdu alapuolelle lisätä normipohjallisten lisäksi. Menee tiukaksi korkeussuunnassa. Enemmän on ongelma jalkojen hikoaminen ja kastuminen. Nahkasaapas on kyllä pakkasessa yliveto.

Mulla ei kyllä pakkaskelin kenkiinkään puolta tuumaa mahdu alapuolelle lisätä normipohjallisten lisäksi. Menee tiukaksi korkeussuunnassa. Enemmän on ongelma jalkojen hikoaminen ja kastuminen. Nahkasaapas on kyllä pakkasessa yliveto.
Ei ne nyt 1/2" oo. Käytän mieluummin metristä asteikkoa niin korottaa korkeinntaan 10mm,ä. Ja jalaksen tekemät nahkasaapaat kyseessä jotka on öljytty a'kut hyviksi syksyllä ennen käyttökauden alkua.

Alkanut lauhtumaan yllättäen, nyt on -20, kun välillä oli jo -24. Pilveen veti. Aamulla pitäis olla -17 ja iltapäivällä -11 ja hentoa lumisadetta.

Tuos ysin jälkeen men taivas pilveen, ja lämpötilat heilahti.
Oli jo melkein -18, mut paris tunnissa muuttui, alle -12 lukemiin, nyt vajaa -11

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin