No kun ei aina... Esim. Polariksen mönkkärissä on erikseen ohjekirjassa mainittu, että ei kierretä. Pitää vissiin jostain isäukon jemmasta etsiä tuon leikkurin ohjekirja, olisko siellä sanottu.Mun mielestä kierrettävät tikut kierretään aina kiinni. Sullahan tulee pari milliä heittoa jo pelkästään siitä missä kohtaa kierteet vastaavat toisiinsa jos irtotikulla yrittää, ja tikku voi olla vinossa jne.
Viimeksi muokattu:

Ensi ajatuksena tuli mieleen, olen tainnut jyräyttää johonkin esteeseen. Mökkimaisema on aika luonnontilaista kiviä ja kukkuloita, kannot olen hävittänyt maan tasalle. Kone huoltoasentoon, terä irti, en viitsinyt moottoria tempaista irti, virittelin heittokellon moottorin kiinnityspultista ja sitten pyörittelemään , ei heitellyt viisari ei. Sitten silmä huomasi jotta pakoputken puoleisella reunalla on moottorin kiinnityksessä monta milliä väljää. Pultti irti, kumilevystä leikaten sopivat rikat, jopa loppui ravistus. Tuosta akselin vääntymisen epäilystä tuli kaiholla mieleen Joensuun Pienkoneen ajoilta akselin oikaisu penkki. Moottori oli kylläkin napattava leikkurista irti ja pultattava penkin, sitten homma olikin helppoa.