Tulee, samoja wizin älylanppuja kuin talossaTuleeko tohon valaisimeen lamput gu10 kannalla?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tulee, samoja wizin älylanppuja kuin talossaTuleeko tohon valaisimeen lamput gu10 kannalla?
Kärkkäisen halppikset kuoli alle vuodessa, mutta nämä philips/wiz malliset on kestänyt yli vuoden. Toki ovat 90% ajasta 30% valoteholla. -> ei kuumu niin paljoa, se lämpö lienee ainakin suurena osatekijänä noiden pienten valojen gu10 ledien kuolemisessa.....Ok, itellä 20kpl noita gu10 ledejä pihavaloissa ja tuntuu, että aika huonosti kestää. Kavereilla samoja kokemuksia, että saa olla kassillinen vaihtolamppuja aina jemmassa.
En tiä onko nuo konstsmiden valaisimet paskoja vai ite polttimot. Kahta eri brändiä nyt koittanut.
Kerroppas sit ilman paperia että mitä tälle tehdäänTollaset paperit on ihan humpuukia, ei niihin kannata aikaa hukata lueskelemalla.
Arvasin...
Jotain tollasta on mielessä lisättynä vielä johdon murikan kiinnittämiseen...Näytä liitetiedosto 160910
ite ostin jonkun tollasen temusta, oikein näppärä tökätä pää tonne ku ei oo autossa kii.
jos ei haluu temusta, nii tollasien valmiita 3D malleja löytyy. Ite totesin että helpompi maksaa kiinalaisella pari euroo ku alkaa tulostuttaa jollain kaverilla ja säätää valmiin palasen kyytiä kotii
rakenna häkistä sen kokonen että mahtuu laturi, auto ja ååkkeri sateen suojaanJotain tollasta on mielessä lisättynä vielä johdon murikan kiinnittämiseen...
(Siinä on nykyisellään sellainen avaimenreiän mallinen käikäle joka irtoaa itse murikasta pelkän tuiman katseen voimasta...)
Pitää kehitellä siihen joku ilmava häkki ympärille...
Mulla on jo 1000m² katon alustilaa ja rakennusoikeus täynnä...rakenna häkistä sen kokonen että mahtuu laturi, auto ja ååkkeri sateen suojaan![]()
"Helpompi printata itse parilla eurolla"Näytä liitetiedosto 160910
ite ostin jonkun tollasen temusta, oikein näppärä tökätä pää tonne ku ei oo autossa kii.
jos ei haluu temusta, nii tollasien valmiita 3D malleja löytyy. Ite totesin että helpompi maksaa kiinalaisella pari euroo ku alkaa tulostuttaa jollain kaverilla ja säätää valmiin palasen kyytiä kotii
Häkistä tulikin hieman umpinainen...Jotain tollasta on mielessä lisättynä vielä johdon murikan kiinnittämiseen...
(Siinä on nykyisellään sellainen avaimenreiän mallinen käikäle joka irtoaa itse murikasta pelkän tuiman katseen voimasta...)
Pitää kehitellä siihen joku ilmava häkki ympärille...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.