puolisähköhimmeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sakkuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos se on calli on samassa jamassa mitä 2v sitten niin en hirveesti juhlisi tuolla ominaisuudella 😂 Saat nimittäin sen kakan jälkeen käydä ihan itse laittaan lämmetä/jäähtyyn kun on äppi jumissa/pyynnöt ei mee läpi...
kyl tolla 2016 mallin vehkeellä on asiat onnistunu, emmää webastoa oikeestaa oo millää muulla ees käyttäny. Ja tänää ton puolisähkökikottimenkaa kokeilin, niin hyvästi se oli lämmenny vissii 16 aikoihin ku 17 aikaa oli lasit vielä sulat ku pääsin töistä lähtee

kyl tolla 2016 mallin vehkeellä on asiat onnistunu, emmää webastoa oikeestaa oo millää muulla ees käyttäny. Ja tänää ton puolisähkökikottimenkaa kokeilin, niin hyvästi se oli lämmenny vissii 16 aikoihin ku 17 aikaa oli lasit vielä sulat ku pääsin töistä lähtee
On siitä näköjään jo vähän enemmän aikaa kuin parivuotta, 27.11.2021 päättyi mun on call taival ja silloin se vielä tökki aika usein...
(Ja kaikilla, ei vaan mulla, itseasiassa taisivat lahjoittaa ilmaista on call aikaakin kaikille kun oli niin paljon ongelmia..)

mää oon hommannu 2 tai 3v sitte ekan VoC volvoni, sinä aikana en oo havainnu ongelmia. Ilmeisesti sopivaan aikaan hommattu :)
välillä kyl huomaa että ku naviin haluaa luurista osotteen niin siinä on menny hetko, mut noissa webaston säädöissä en oo huomannu ongelmia.

Kaikkee tohon on kyl eka omistaja osannu ruksia, ilmastoiduista ja hierovista penkeistä alkaen mut ajovalot näemmä unohtunut listalta. Joku ledi baari näemmä tarvii tohon hommata. Mitenkäs sen kytkeminen tollasee härvilään menee vai pitääkö sitä merkkiliikkestä käydä hakee oikein koodatatut rosvoliittimet :)

Nyt kyllä oot kysynyt oikeilta miehiltä, jos valobaaria oot laittamassa. Luultavasti tulevat vakiokalustukseksi samaan rahaan.

Kaikkee tohon on kyl eka omistaja osannu ruksia, ilmastoiduista ja hierovista penkeistä alkaen mut ajovalot näemmä unohtunut listalta. Joku ledi baari näemmä tarvii tohon hommata. Mitenkäs sen kytkeminen tollasee härvilään menee vai pitääkö sitä merkkiliikkestä käydä hakee oikein koodatatut rosvoliittimet :)
Kyllä sä tiedät missä tommoset ledibaarit asentuu suitsait :virne: lampaada-anturit ja peräölpätki vaihtuu

Valostore ja Lumiset lienee maan johtavat lamppukaupat ja sieltä löytynee ratkaisu.
Itse laitoin xbb releen joka haistelee piuhan päältä milloin apukaukovalon halogeeni syttyy.

Kannattaa sitten tutkii, että mikäli on adaptiivista vakkaria ja jotain valojenhaistelu -toimintoja yms, että mihin sen lisävalon mahdollisesti voi asentaa...Joissakin autoissa rajottaa erinäiset anturit aika tavalla mahdollisia sijoituspaikkoja nykyään.

Riippuen nyt miten uutta ja hienoa tekniikkaa on, niin ainakin tuommoisen "vähän modernimman" releen tarvitsee, millä saa haisteltua can väylästä tietoja. Kannattaa sitten jotain can-crocodile tms tyyppisiä härpäkkeitä varmaan käyttää, eikä niitä can-väylän piuhoja alkaa millään rosvoliittimillä puukottamaan.

En nyt muista mikä kulkine oli kyseessä mutta vaati lisäboksin can väylään että sai valot pelaan.

Mulla on XC60 18. Xbb rele, dongle OBD liittimessä. Hyvin on toiminut. Ainut että aavistuksen omainen viive toiminnassa, kerkee nähdä että omat kaukovalot syttyy ensin. Mutta kyllä tuolla pärjää, ja helppo asentaa.

Hyvähän se ois pari obd-can adapteria ja tusina rosmoliittimiä niin tulee hyvä.

(voi luoja näiden kanssa)

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin