nelikolie
Kansalainen
Marlboromiäs ois pitäny ikkunan auki muutenki - ei ois haitannu.Mun -79 242 oli sellainen ettei uskaltanut lyödä ovea kiinni jos oli avaimet sisällä. Saletisti putosi tappi alas.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Marlboromiäs ois pitäny ikkunan auki muutenki - ei ois haitannu.Mun -79 242 oli sellainen ettei uskaltanut lyödä ovea kiinni jos oli avaimet sisällä. Saletisti putosi tappi alas.
Ei uskaltanut. Joku olis kuitenkin laittanut jotain siitä ikkunasta.Marlboromiäs ois pitäny ikkunan auki muutenki - ei ois haitannu.
kyl tolla 2016 mallin vehkeellä on asiat onnistunu, emmää webastoa oikeestaa oo millää muulla ees käyttäny. Ja tänää ton puolisähkökikottimenkaa kokeilin, niin hyvästi se oli lämmenny vissii 16 aikoihin ku 17 aikaa oli lasit vielä sulat ku pääsin töistä lähteeJos se on calli on samassa jamassa mitä 2v sitten niin en hirveesti juhlisi tuolla ominaisuudellaSaat nimittäin sen kakan jälkeen käydä ihan itse laittaan lämmetä/jäähtyyn kun on äppi jumissa/pyynnöt ei mee läpi...
On siitä näköjään jo vähän enemmän aikaa kuin parivuotta, 27.11.2021 päättyi mun on call taival ja silloin se vielä tökki aika usein...kyl tolla 2016 mallin vehkeellä on asiat onnistunu, emmää webastoa oikeestaa oo millää muulla ees käyttäny. Ja tänää ton puolisähkökikottimenkaa kokeilin, niin hyvästi se oli lämmenny vissii 16 aikoihin ku 17 aikaa oli lasit vielä sulat ku pääsin töistä lähtee
Oma akku baarille ja lataat aina kotona![]()
Kyllä sä tiedät missä tommoset ledibaarit asentuu suitsaitKaikkee tohon on kyl eka omistaja osannu ruksia, ilmastoiduista ja hierovista penkeistä alkaen mut ajovalot näemmä unohtunut listalta. Joku ledi baari näemmä tarvii tohon hommata. Mitenkäs sen kytkeminen tollasee härvilään menee vai pitääkö sitä merkkiliikkestä käydä hakee oikein koodatatut rosvoliittimet![]()
lampaada-anturit ja peräölpätki vaihtuuHontasta se ajatus lähti että oma akku ja oma katkasijaKyllä sä tiedät missä tommoset ledibaarit asentuu suitsaitlampaada-anturit ja peräölpätki vaihtuu

Mulle tuli ajatus että ei akkua eikä katkaisijaa...hontaanHontasta se ajatus lähti että oma akku ja oma katkasija![]()
JepMulle tuli ajatus että ei akkua eikä katkaisijaa...hontaan
Valostore ja Lumiset lienee maan johtavat lamppukaupat ja sieltä löytynee ratkaisu.Kaikkee tohon on kyl eka omistaja osannu ruksia, ilmastoiduista ja hierovista penkeistä alkaen mut ajovalot näemmä unohtunut listalta. Joku ledi baari näemmä tarvii tohon hommata. Mitenkäs sen kytkeminen tollasee härvilään menee vai pitääkö sitä merkkiliikkestä käydä hakee oikein koodatatut rosvoliittimet![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.