Viestiketju:
Prätkäreissuja

Kylläpä ne on saksalaiset niin huonovääntöisiä, että niissä pitää olla 7 tai 9 vaihdetta.
 
En tiiä, jos ite alkaisin maa-perusteista analyysia tehdä ajamalleni kalustolle, niin ehkä laiskin kalusto on soviet-itä-euroopan kloonihommelit (eli kaikki). Eivät tottele kierroksia, mutta eivät myöskään tarjoile voimaa.

Noi sit ei ala enää olla ihan itsestään selviä miten japsi-kinkki -merkit asettuu, eivät yleensä ole puhtaita japseja tms. Eurooppaan rakennettu ja euroopassa ja mikä on kenenkin vikaa. Vaikea myös verrata luonteeltaan erilaisia pyöriä ja niiden moottoreita. Joku piikkikyykky-2t-125cc 12000rpm on ihan kiva, kun taas kuten edellä sanoin niin tollanen matkasohva missä ei paljon vaihteita tarvi vaihdella kun tojotaa ohittaa.

Kuka mistäkin tykkää ja kuka budjetillaan mihinkin yltää. Jotkut ratkaisut ei oo halpoja, toiset ehkä on. Toisille halpa on paskaa, toisille kultaa.
 
Aika vähän on tullut prärkällä ajettua, mutta kyllä iso enska olis oma valinta matkapyöränä. Sillä voi ajaa muuallakin kuin pohjanmaan suorilla leveillä tasaisilla teillä.
 
Siellä oli muutama tuollaisia, vetas penkkiin pohjat 360 hp.

20230819_144458.jpg
 
Sulta taitaa puutua juuri ne kuvan olennaiset osat, eli vääntynyt jarrupoljin ja mikä sen vääntymän on aiheuttanut. Plus siihen sidoksissa olevat jutut.
Epäilen, ettei @kymi tulisi toimeen tuollaisen laitteen kanssa. Sisältää liikaa asioita, joita ei kykene ymmärtämään.
 
Sulta taitaa puutua juuri ne kuvan olennaiset osat, eli vääntynyt jarrupoljin ja mikä sen vääntymän on aiheuttanut. Plus siihen sidoksissa olevat jutut.
Eikä oo kuin puolet sylintereistä ja liki kolmasosa tilavuudesta. Vaan on se halvempi kuin tuo. Katsotaan joku kaverihinta.
 
Eikä oo kuin puolet sylintereistä ja liki kolmasosa tilavuudesta. Vaan on se halvempi kuin tuo. Katsotaan joku kaverihinta.

Palaa asiaan kun sulla on rotax asennettu ja säädetty. Sit voidaan miettiä onko meistä hinnoittelukavereiksi.
 
Kirjottelin täyttä bull shittiä, 3-pyttynen. Sori siitä.:rolleyes:
 
Hyvä. Tässä täytyy muotoilla uutta tarjousta Kymille kun oman pyörän ominaisuudet on heti askeleen lähempänä vaatimuksia. :scoot:
 
Veikkaan että tässä on nyt klassinen tilanne. 3 syl. Imperial, eli 6syl. DIN.
 
Takaisin
Ylös