Jaajuu....hopeasiipi vaan on mulle tutumpi.GoldWing?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jaajuu....hopeasiipi vaan on mulle tutumpi.GoldWing?
On, täytyy vaan keskittyä kytkimen käyttöön kun voimaa hintsuhkosti, vaihteiden siirtokin onnistuu vaikka vasen koipi täysin tunnoton, pari kertaa hukkasin polokusimen ja haroin koivella tyhjää kun piti isompaa numeroa saada silmään, onnistuu, mutta mihinkään salamavaihtoihin ei enää äijä kykeneKytkimenkäyttö ihan ok?

On noita, pitäis kyseinen kakspäinen petaali kyniä kasaanOliko jossain pyörässä semmoinen vaihdepoljin missä kantapäällä painettiin isommalle?
Oliko jossain pyörässä semmoinen vaihdepoljin missä kantapäällä painettiin isommalle?
Monkeyssä kyllä minun muistaakseni painettiin kantapäällä pienemmälle. Varpaalla painettiin isompaa tupaan.Wanha 3-vaihteinen puoliautomaatti-Monkey

ohi ajoin....ei kerenny stopata.
Olisit ny kaffen hörpänny.ohi ajoin....ei kerenny stopata.
ahtaanpaikankammoOlisit ny kaffen hörpänny.
Nyt yritin kun näytti tilaa olevan mutta on suljettu....auki vaan pe-su.Olisit ny kaffen hörpänny.
Ei oo helppoa kaffen juonti, no syökeriltä motoristikaffet sitte.Nyt yritin kun näytti tilaa olevan mutta on suljettu....auki vaan pe-su.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.