- Liittynyt
- 14 Tammikuu 2019
- Viestit
- 3,664
Mites ne vihreäkumiset?Kestääkö uzit bensaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Mites ne vihreäkumiset?Kestääkö uzit bensaa?
Veikkaan että tuolla systeemillä saa vedettyä hieman isompia painoja kärryllä kun autolle saa isomman osan kärryn painosta. Muutenkinhan ämeriikkalaiset vetää huomattavasti isompia kärryjä autoilla kuin täällä laki sallii. (Laki täällä on perseestä noilta osin) Jos akseli on keskellä ja koukku kevyenä niin kärry alkaa heijata paljon helpommin.Jostain syystä setällä on auto eripaikassa, esittelyn erivaiheissa.
Kuinkahan isoilla koukkupainoilla nuo ämeriikan pojat ajelee, kun niitten trailereissa on akselit ihan väärässä paikassa.
Näytä liitetiedosto 132651Näytä liitetiedosto 132652
Ei ole.(Laki täällä on perseestä noilta osin)
Niin että jollain F650 voortilla saa vetää täällä vain 3500kg kärryä.Ei ole.
Kyllä ne kytkentämassat ovat realistisia tälle meidän kalustolle.
Tuollaiset kötöstykset ovat naurettavia.
Se on ihan sopiva kytkentämassa työntöjarrulliseen O2-luokan keskiakselikärryyn.Niin että jollain F650 voortilla saa vetää täällä vain 3500kg kärryä.
Oliko tuo tosiaan N2 luokan yhdistelmä painoraja tuo kun eikö 11900kg kokonaismassalla varustettu kuorma-auto ole vielä N2, vai pelkästään C1E-ajokorttiluokan yhdistelmän kokonaismassa rajoitus jossa veto-auton kokonaismassa enintään 7500kgSehän riippuu siitä paljonko sinne F650:n taka-aksellille sallitaan massaa. Jos perus Amarokille voi pistää 1800kg vetopöydälle ja 3500kg vaunun akseleille, niin johan tossakin on melkein se pari tonnia lisää. Luulisi että foordin taka-akseli sallii enemmän kuin 1800kg. Eikö N2 luokka salli 12000kg kokonaispainon? Jos Foordi painaa vaikka 5000kg, niin 7000kg on vielä varaa N2 luokassa.
Ei ole yhdistelmän painoraja. Yhdistelmälle neiakselisena 36tonnia ja maksimi pituus 16,5m.Oliko tuo tosiaan N2 luokan yhdistelmä painoraja tuo kun eikö 11900kg kokonaismassalla varustettu kuorma-auto ole vielä N2, vai pelkästään C1E-ajokorttiluokan yhdistelmän kokonaismassa rajoitus jossa veto-auton kokonaismassa enintään 7500kg
Kyllä saa isompaa vetää. Kaverilla on F650 vetopöytäauto ja ihan reilun kokoinen puolikas perässä. Ei ole mikään lavalle kytöstelty kärrin kiinnike ja hanhenkaulakärri vaan lava on poistettu ja oikea vetopöytä on tilalla. Lyhytrunkoinen näppärä auto lyhyellä kolmen hengen kopilla.Niin että jollain F650 voortilla saa vetää täällä vain 3500kg kärryä.
Seuraillaan, yksi bensaputken liitos tippasee vähän. Nyt on alumiinitiiviste, kiristin nyt sen ihan sikatiukkaan. Jos vuotaa vielä, niin jotain pitää keksiä.Mites ne vihreäkumiset?
Maalasin varaston lattian äsken kertaalleen epoksilla. 8% ohensin sinolilla tai taisi olla marinolia retkipullossa, kun oli punertavaa.
Hyvin sprii sekottu valmiiseen satsiin epoksia (epoksi+kovete). Maalikaukalon pesin aluksi spriillä ja lopuksi tinnerillä.
Puhdasta tuli. Tela sai mennä sertiin, sitä kannata pestä.
Ps, en suosittele nortti huulessa pesuhommaa, sen verran tuntui olevan räjähdysherkkä ilmassa.
Hyvin kuivi oletusajassa, eikä pahemmin kuplinut. Pari kraateria oli jäänyt. Yhden kerroksen taktiikalla olisi laskettu epäonnistuneeksi. Kaaterit saatto johtua laskuudesta sekoittaessa limuja keskenään.Kerro sitten kuinka kuivuu ja kuplii...
No kyllä tuolla jo pääsis meidän tallia laittamaan.Hyvin kuivi oletusajassa, eikä pahemmin kuplinut. Pari kraateria oli jäänyt. Yhden kerroksen taktiikalla olisi laskettu epäonnistuneeksi. Kaaterit saatto johtua laskuudesta sekoittaessa limuja keskenään.
Tänään vedin toisen kerroksen lanttaamatta ja tietysti ensin "jalkalistat".
Jalkalistojen rajaus epäonnistu. En painanut maalarinteippiä tarpeeksi tiukkaan pelätessäni maalin irtoamista irrotusvaiheessa tai johtu bileman halvasta teipistä. Epoksi nousi rajapinnalla ylöspäin.
Näytä liitetiedosto 132662
Aikapaljon täytyisi syödä lisää, jotta minusta tulisi hyvä maalari tai tasoitemies...ei kyllä naistakaan.
Joo hyvää vappua vaan kaikille
Liian hieno, ei voi viedä mitään sisälle.Hyvin kuivi oletusajassa, eikä pahemmin kuplinut. Pari kraateria oli jäänyt. Yhden kerroksen taktiikalla olisi laskettu epäonnistuneeksi. Kaaterit saatto johtua laskuudesta sekoittaessa limuja keskenään.
Tänään vedin toisen kerroksen lanttaamatta ja tietysti ensin "jalkalistat".
Jalkalistojen rajaus epäonnistu. En painanut maalarinteippiä tarpeeksi tiukkaan pelätessäni maalin irtoamista irrotusvaiheessa tai johtu bileman halvasta teipistä. Epoksi nousi rajapinnalla ylöspäin.
Näytä liitetiedosto 132662
Aikapaljon täytyisi syödä lisää, jotta minusta tulisi hyvä maalari tai tasoitemies...ei kyllä naistakaan.
Joo hyvää vappua vaan kaikille
Tiedän kyllä kahden auton autotallin jossa "ajourissa" on kumimatot......Liian hieno, ei voi viedä mitään sisälle.
Useammassakin tallissa tiedossa moiset kun on jokunen kumisoiro tullu leikeltyä..Tiedän kyllä kahden auton autotallin jossa "ajourissa" on kumimatot......
Vaarana joo, täytyy ainakin pyyhkiä siirrettäviltä hyllyiltä pölyt pois. Tallin puolelle vedän pelkästään tuon cascon dsp tasoitteen.Liian hieno, ei voi viedä mitään sisälle.
Eikös tuo ole vanha Jitan salaojaputkiOnko tälle putkelle jotain tyyppiä/nimeä? Mulla ois tuolla varastossa +250 metriä tämmöistä, vähän pohdinnassa ollut josko toteuttaisin sen mitä varten nämä on joskus hankittu. En ole tämmöistä nähnyt enää missään myynnissä.
Näytä liitetiedosto 132654
Näytä liitetiedosto 132655