Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Saattaa juurikin johtua siitä, että tilat oli siellä päin Suomea isoja ja noiden aktiiviseen maahantuontiaikaan 70-luvun puolivälissä-lopulla ostettiin sinne jo isompia koneita. Täällä idässä oli tuolloin vielä paljon muutaman lehmän pientiloja, joilla oli jopa vain muutamia hehtaareita viljeltyä.Mää en muista täälpäin ikinä nähneeni 148 konetta.
Enkä tosin muutakaan pitkärunkoista verkua.
Vaikka ihan pienestä asti olen traktoreista ollut kovastikkin kiinnostunut.
Sodankylässä kävin kattomassa kopsakkaa 178 Fergua, jossa oli kyllä hinta-/laatusuhde kohillaan. On vain liian iso nykyisiin olosuhteisiini, ja niinpä päädyin tuohon kolmevitoseen.Mää en muista täälpäin ikinä nähneeni 148 konetta.
Enkä tosin muutakaan pitkärunkoista verkua.
Vaikka ihan pienestä asti olen traktoreista ollut kovastikkin kiinnostunut.
Mitkä mitat tuossa tarrassa ? Mistä sait ja mitä kustantaa ? Tuo on 60-luvun Fergujen tyylinen logo. Tilasin yhdet, mutta niissä on uudemman polven logo. Ajattelin laittaa "mainokset" lava-auton katteen sivuille, niin sillä kyselen.
Joo, joo....sitä mie tarkoitin, että käyttökunnostettu....niinhän ne on olleet kaikki 11 traktoria, jotka minulla on ollut...tai onkohan tämä nyt kahdestoista käyttökunnostettuItse käyttäisin käyttökunnostus -termiä ja kunnostus -termiä. Entisöinti on museokoneisiin liittyvä termi, semmoisiin jotka pitää olla viimeistä detailia myöten alkuperäinen eikä niillä tulla juuri ikinä edes nakkikioskilla käymään vaan pölyä keräävät sisällä. Käyttöversio tuosta ei oikein istu
Taitaa olla ihan Marjakankaalta tilattuja.Mitkä mitat tuossa tarrassa ? Mistä sait ja mitä kustantaa ? Tuo on 60-luvun Fergujen tyylinen logo. Tilasin yhdet, mutta niissä on uudemman polven logo. Ajattelin laittaa "mainokset" lava-auton katteen sivuille, niin sillä kyselen.
Kiitosta vaan ! Pannaan harkintaan. Vanhan tube kanavan olen poistanut sattuneesta syystä, mutta ainahan uuden voi ladata tarvittaessa. En kyllä piä ittiäni kovinkaan kummoisena remontti miehenä....Nyt kun alat kunnostella Fergua niin laita Youtubeen seikkaperäisiä videoita joista voi ottaa mallia, esim. peräöljyjen vaihdosta. Kaikille tämmöiset perusjututkaan ei ole niin itsestäänselviä. Tavallisen rauhallisten ihmisten tekemät videot on parhaita, riehumista ja huutoa ei jaksa kauaa katsoa. Jos sinulla on jo Youtubekanava tai teet sen, ilmoita täällä sen nimi niin osataan katsoa!
Suodattimien kohdalla ja öljyjenkin kans varsin kattava tarjonta löytyyMulla on peräöljyt ostettu valmiiksi vuoden 2021 syksyllä, en ole vieläkään saanut vaihettua kun toimii vanhoillakin...Mun tuurilla sieltä kimpoaa kuitenkin joku jousi peräseinän kautta hukkaan. Tai sitten suodatin ei käy eikä oikeaa saa mistään...Tekosyitä on helppo keksiä!
Oli... poistin kaikenlaisen häirinnän takia kanavan pian vuosi sitten.Pirtti Vaari - nimellä on hänen kanavansa.
Taitanut yleistyä tollanen käytös.
Kuulemma entisen työmaan yks heppu alkanu kans tekeen jotain videoita juutuuppiin harraste kulkineestaan ja aikas paljon on kritiikkiä tullu. Alkaen että venttiilin hattu on vääränlainen. Oli niissä vissiin jotain henkilökohtasuuksiin meneviäkin. Tää sälli tietäen se ottaa niistä stressin. Myönnettäköön että sen tyyppinen sälli että välillä teki mieli sanoo rumastikkin kuten monella muullakin.
Kai tuon saa mutta sitte menee ne asiallisetkin kommentit. No omapa on asiansa.Eikö sieltä saa suljettua sen kommentoinnin?
Saa, mutta alkoi tulla häirikkö yhteydenottoja muuta kautta... tietysti oma vika siinä mielessä että olen ja olin turhan avoin ihminen ja yhteystiedot pääsi " vääriin " käsiin. Nyt on kyllä mennyt luottamus ihmisiin... ikävät tyypit pilaa monet hyvät sosiaaliset kanavat.Eikö sieltä saa suljettua sen kommentoinnin?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.