Nuohous juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rölli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä käy ihan huippuluokan sutari mutta en minä annan sen muuta ku hormin nuohota. Toi kattila ei harjaamalla kummene se pitää skrapata että lähtee kertymät irti. Tuhkan ja noen kestävä imuri löytyy iteltäki

Käyttää sitä sutaria sen verran että on vastuupykälä täytetty ja hoitaa nuohouksen itse jos tekijän jälki ei miellytä.
Tai käyttää semmosta sutaria jonka jälki miellyttää.

Meillä kun ensimmäisen kerran kävi nykyinen nuohooja, hän ihmetteli uuneja nuohotessa että täällä ei ole aiemmin tainnut harja käydä. Ei tarvi hänen jäljiltään siivota, osaa heittää kengätkin jalastaan eteiseen.

eiköhän siinä ole vaalirahoja saunottu lassila & tikanpojan kanssa..
Käsittääkseni yksikään kuljetusliike ei tuota kannata. Turun seudulla ovat varmaan 15 vuotta saaneet jotenkin torpattua tuon, mutta nyt taitaa olla peli selvä, vuoden-parin sisään kaikki menee kuntayhtiön kautta, eikä asiakkaalla ole valinnan mahdollisuutta.

Käsittääkseni yksikään kuljetusliike ei tuota kannata. Turun seudulla ovat varmaan 15 vuotta saaneet jotenkin torpattua tuon, mutta nyt taitaa olla peli selvä, vuoden-parin sisään kaikki menee kuntayhtiön kautta, eikä asiakkaalla ole valinnan mahdollisuutta.
Ne kuntien omistamat jäteyhtiöt on niitä ahneita. Eli siis kunnat haluaa korottaa piiloverotusta.

Ja käsittääkseni ne urakoitsijoiden kanssa tehdyt sopimukset ei ole julkisia. Ihan satavarma tästä en ole, mutta näin minulle kerrottiin. Se olis kiva nähdä se erotus, paljonko urakoitsija saa ja paljonko asiakkaalta laskutetaan.

Onko joltain kysytty sutauksista jos torppa on palannut ja vakuutusyhtiö kyselee?
Varmasti riippuu syttymissyystä. Jos joku selkeä sähkövika tai muu, niin tuskin kyselee, mutta jos epäillään vaikka hormin halkeamasta tai nokipalosta syttyneen, niin varmasti kyselee.

Kyse lienee yleisestä kiinteistön kunnossapidosta, syttymis syystä riippumatta.
Nuohouksen laiminlyönti voi kertoa muistakin laiminlyönneistä.

Tuskin kovin montaa, ihmiset monesti tietää mitä työtä kuuluu nuohoukseen.
Osaamattomia sen sijaan saataa joku olla.
Voi olla myös välinpitämätön ja laiska helpon rahan perässä.
Mutta nuo asiat koskee muita ammattikuntia enemmän kuin nuohoojia?

Kelmille kuitti on vain paperi jota tarvitaan huijauksessa.
näinkin voi olla. Minä ainakin saan serkun pojalta joka sivu töinään nuohoaa. Ihan nimellä, y tunnuksella, ja numeroidun kuitin samallaisen kuin olen saanut muiltakin nuohoojilta.
Ainahan noita kuitteja voi tehtailla, mutta jos kuitissa on noi tiedot on aika lyhyet jäljet huijarilla, jos alkaa tarkasteleen.

Ainahan noita kuitteja voi tehtailla, mutta jos kuitissa on noi tiedot on aika lyhyet jäljet huijarilla, jos alkaa tarkasteleen.
Veikkaan että aika pitkään sais tehdä jos tekis pelkästään yksityisille ja ilman valituksia työnjäljestä. Ja siis täysin hatusta vedetyillä numeroilla.

Veikkaan että aika pitkään sais tehdä jos tekis pelkästään yksityisille ja ilman valituksia työnjäljestä. Ja siis täysin hatusta vedetyillä numeroilla.
Ihan varmaan onnistuu, jos ei kukaan ala epäileen ja asiallisesti hoitaa hommat. Onnistuuhan tuo lääkäri hommissakin, jossa luulis valvonnan toimivan.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin