Forssoni
Kansalainen
- Liittynyt
- 30 Syyskuu 2016
- Viestit
- 697
Tuollainen range command loodallinen änhoo vuosikertaa 2001 tuli hankittua monessa palassa.
Kone oli ostohetkellä takasaumalta poikki, kun pakki oli lopettanut toiminnan. Lisä hankaluutta aiheutti yli 300km välimatka. Eipä siinä auttanut kuin vetää ostohousut jalkaan ja lähteä ajelemaan koneen luo. Paikan päällä pientä tutkintaa ja hinnasta neuvottelua. Loppu tulemana oli trader majorille leikkauksesta toipuva kaveri
Seuraavana viikonloppuna peräkärry perään js työkalut mukaan. Mitään kummempia diaknooseja ei tehty muuta kuin päät yhteen ja lavetille. Ennakkoon jo naureskeltiin kauhukuvia kuivuvista silikooneista kun boorit hankaa vastaan. Tästä viisastuneena otin hitaasti nahkoittuvaa loctiteä mukaan jotta kasaukseen saa lisä aikaa. Kasaus tosiaan oli yhtä helvettiä. Varmaan kesän kuumin päivä ja tilan ahtautta niin että booreja ei ollut mahdollisuus viistottaa. Siinä sitten väännellä ja käännellä jotta kaikki loksuu paikoilleen. Loppu tulemana ilta 10 öljyjä sisään ja starttailemaan. Ensin virrat kateissa ja kaikkea muuta mahdollista. Pikku hiljaa alkoi jo v..uttaakkin kun eväänä oli vain 1.5l sprite pullo josta pohja häämötti. Lopuksi kone lähti käyntiin, mutta paineet ei nouse hydrauliikassa. Pumpulta löytyi yksi imuvuoto jonka jälkeen paineet nousi ja öljy lensi. Tottakai yksi veemäisimmässä paikassa oleva liitos oli jäänyt löyhälle. Liitos tiukaksi nyrkit verillä maha mouruten. Taas käyntiin ja kaikki muu pelaa, mutta ei liikettä enää edes eteenpäin. Pari tuntia tutkintaa ja lopuksi luovutus voitto koneelle. Tämän jälkeen oli vielä 4 tunnin ajomatka kotiin.
Nyt kuitenkin on konekkin saapunut kotipihaan ja pikku hiljaa tehty lähempää tuttavuutta.
on vortsoni, on nyykkäri ja on voortti
Kone oli ostohetkellä takasaumalta poikki, kun pakki oli lopettanut toiminnan. Lisä hankaluutta aiheutti yli 300km välimatka. Eipä siinä auttanut kuin vetää ostohousut jalkaan ja lähteä ajelemaan koneen luo. Paikan päällä pientä tutkintaa ja hinnasta neuvottelua. Loppu tulemana oli trader majorille leikkauksesta toipuva kaveri
Seuraavana viikonloppuna peräkärry perään js työkalut mukaan. Mitään kummempia diaknooseja ei tehty muuta kuin päät yhteen ja lavetille. Ennakkoon jo naureskeltiin kauhukuvia kuivuvista silikooneista kun boorit hankaa vastaan. Tästä viisastuneena otin hitaasti nahkoittuvaa loctiteä mukaan jotta kasaukseen saa lisä aikaa. Kasaus tosiaan oli yhtä helvettiä. Varmaan kesän kuumin päivä ja tilan ahtautta niin että booreja ei ollut mahdollisuus viistottaa. Siinä sitten väännellä ja käännellä jotta kaikki loksuu paikoilleen. Loppu tulemana ilta 10 öljyjä sisään ja starttailemaan. Ensin virrat kateissa ja kaikkea muuta mahdollista. Pikku hiljaa alkoi jo v..uttaakkin kun eväänä oli vain 1.5l sprite pullo josta pohja häämötti. Lopuksi kone lähti käyntiin, mutta paineet ei nouse hydrauliikassa. Pumpulta löytyi yksi imuvuoto jonka jälkeen paineet nousi ja öljy lensi. Tottakai yksi veemäisimmässä paikassa oleva liitos oli jäänyt löyhälle. Liitos tiukaksi nyrkit verillä maha mouruten. Taas käyntiin ja kaikki muu pelaa, mutta ei liikettä enää edes eteenpäin. Pari tuntia tutkintaa ja lopuksi luovutus voitto koneelle. Tämän jälkeen oli vielä 4 tunnin ajomatka kotiin.
Nyt kuitenkin on konekkin saapunut kotipihaan ja pikku hiljaa tehty lähempää tuttavuutta.
on vortsoni, on nyykkäri ja on voortti