Myytävät vesikulkuvälineet, veneet ym, mitä netistä löytyykin

@LPR tuollaisia mid cabineitahan minä olen himoinnut, nyt on vähän himot hiljentyneet kun aika on ollut rajallista. Vapaaherra jos oisin kyllä hankkisin, vaikka se paatti pää asiassa olisi laiturin jatkona mökin vierasmajana. Tuo Regal näyttäisi suht vähällä kunnostaa, Fjordin sisustus on taas täysin entinen.

@LPR tuollaisia mid cabineitahan minä olen himoinnut, nyt on vähän himot hiljentyneet kun aika on ollut rajallista. Vapaaherra jos oisin kyllä hankkisin, vaikka se paatti pää asiassa olisi laiturin jatkona mökin vierasmajana. Tuo Regal näyttäisi suht vähällä kunnostaa, Fjordin sisustus on taas täysin entinen.
Majapaikka kutsumattomille vieraille?

Aikoinaan yksi kaveri järjesteli viikinkivene risteilyitä Oulussa . Samanlainen kuin tuo nyt myynnissä oleva . Merikäärme muistaakseni oli sen nimi ja Norjasta hommattu .
Oli se tosiaan kuin käärme aallokossa ,mutta hienosti liikkui kun keraan pääsin kyytiin .
Ko. vene päätyi sittemmin Keski-Suomeen ja liekkö siellä vieläkin .
En ole kuullut ainakaan että olisi vesillä ollut se / harmi .

Seurasin tämän Belkun raadonkaltaisesta tilasta kunnostamiseen blokia 10v sitten, tuo vetolaite on vielä alkuperäinen aq 280.
On yitetty myydä useaan mutta jos ei toiselle kympille hinta nouse ei tarjousta hyväksytä, mielestäni tuon arvo on 8000€

Viimeksi muokattu:
Ei tarvii kattoa ku ensimmäiset uimatason kuvat ni on selvillä koko rojektin toteutuksen taso. Ihan järvimeininkiä vois joku vääräleuka sanoa😁

Seurasin tämän Belkun raadonkaltaisesta tilasta kunnostamiseen blokia 10v sitten, tuo vetolaite on vielä alkuperäinen aq 280.
On yitetty myydä useaan mutta jos ei toiselle kympille hinta nouse ei tarjousta hyväksytä, mielestäni tuon arvo on 80000€
Hyvä on hinta jos 80 000 € on.

Krhm.. täällä pidetään kyllä vehkeet vimpan päälle kunnossa :vislari:
Tässä ois sulle just passeli laituri :virne:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin