Manuloovan miehiäVoitte olla vanhempia,kokeneempia ja peruuttaneet enemmän kuin minä olen ajanut eteenpäin mutta silti laitan hanttiin tässä asiassa. Manuaali aski.

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Manuloovan miehiäVoitte olla vanhempia,kokeneempia ja peruuttaneet enemmän kuin minä olen ajanut eteenpäin mutta silti laitan hanttiin tässä asiassa. Manuaali aski.

Haluat olla erilainen nuori. Haluatko sitä herättääksesi huomiota vai jostain muusta syystä.Suurin syy miksi haluan manuaaliin on se että kuljen vasta virtaa samasta syystä haluan vanhan auton vanhalla tekniikalla enkä mitään 2020 luvun hybridiä tai vastaava en halua haalia sellaisia mitä minun ikä luokan kaverilla olettaisi olevan tästä johtuu myös se että en pidä saksalaisista autoista. Mua huvittaa kun paras kaveri kertoi miksi osti automaattin kun oli niin paljon vatkannut keppiä siihen mennessä (18v)
Tämä on paha luultavastiMinkä auton ottaisit käyttöautoksi jos saisit valita?
Jos saisi laittaa laskun jollekin Elon Muskille hankintahinnasta, mutta loppukulut tulisi suorittaa itse.
On siinä varmaan osa huomion hakua mutta haluan vältellä nuorison stereotypiia koska en ole itsenäni pitänyt koskaan osana nuorisoa. Omasta mielestäni olen syntynyt yhden 30v liian myöhään.Haluat olla erilainen nuori. Haluatko sitä herättääksesi huomiota vai jostain muusta syystä.
En halua neuvoa, mutta itse vietin ikävuodet 20-30v rahtilaivoissa paljon itseäni vanhempien miesten kanssa. Joten suosittelen oikeasti elämään sen nuoruuden.On siinä varmaan osa huomion hakua mutta haluan vältellä nuorison stereotypiia koska en ole itsenäni pitänyt koskaan osana nuorisoa. Omasta mielestäni olen syntynyt yhden 30v liian myöhään.
Ei mitään henkilökohtaista, mutta väkisten tuli mieleen erään laulun kohta "mä puosun alla parkaisin"En halua neuvoa, mutta itse vietin ikävuodet 20-30v rahtilaivoissa paljon itseäni vanhempien miesten kanssa. Joten suosittelen oikeasti elämään sen nuoruuden.
Ei merellä mitään sellaista harrastettu, ja satamissa maissa käynti reissuilla oli ihan eri harrastukset. Välillä oli hauskaa ja välillä tultiin laivalle naama veressä. Minulla on vieläkin arpi silmäkulmassa minkä sain kerran hollannissa.Ei mitään henkilökohtaista, mutta väkisten tuli mieleen erään laulun kohta "mä puosun alla parkaisin"![]()
Paikallinen ravintoloitsija joskus hiljaisena hetkenä tarinoita kertoi merimiesvuosistaan. 17 vuotiaana lähti merille. Oli kyllä hupaisia juttuja. Vaan samalla tokaisi, että nykyään kaikki niin tehokasta ja satamassaoloaika nipistetty minimiin, että ei se ihan samanlaista ole enää, mitä 30-40 vuotta takaperin.Ei merellä mitään sellaista harrastettu, ja satamissa maissa käynti reissuilla oli ihan eri harrastukset. Välillä oli hauskaa ja välillä tultiin laivalle naama veressä. Minulla on vieläkin arpi silmäkulmassa minkä sain kerran hollannissa.
Se riippuu paljon laivatyypistä ja linjasta, esimerkiksi nelisen vuotta sitten olin yhdessä laivassa töissä joka ajoi säännöllisesti visbyyn ja se kaija missä me purettiin oli keskustassa, laakongin päästä kun käveli 100 metriä niin oli jo baarin terassilla. Siellä kesti aina purku pari päivää joten siellä kerkesi tehdä kaikenlaista pahaa.Paikallinen ravintoloitsija joskus hiljaisena hetkenä tarinoita kertoi merimiesvuosistaan. 17 vuotiaana lähti merille. Oli kyllä hupaisia juttuja. Vaan samalla tokaisi, että nykyään kaikki niin tehokasta ja satamassaoloaika nipistetty minimiin, että ei se ihan samanlaista ole enää, mitä 30-40 vuotta takaperin.
1930-luvullahan nuo atomaatit tuli markkinoille. Ja 50-luvulta alkaen ovat olleet peruskauraa, paitsi autoilun kehitysmaassa Suomessa, missä niitä alkuun pelättiin, koska peräkylän seppä ei niitä osannut huoltaa ja ennenkaikkea autoverotus teki niistä aavistuksen kalliimpia.Suurin syy miksi haluan manuaaliin on se että kuljen vasta virtaa samasta syystä haluan vanhan auton vanhalla tekniikalla enkä mitään 2020 luvun hybridiä tai vastaava en halua haalia sellaisia mitä minun ikä luokan kaverilla olettaisi olevan tästä johtuu myös se että en pidä saksalaisista autoista. Mua huvittaa kun paras kaveri kertoi miksi osti automaattin kun oli niin paljon vatkannut keppiä siihen mennessä (18v)
Kysyikkö edes että omaasiko....Mua huvittaa kun paras kaveri kertoi miksi osti automaattin kun oli niin paljon vatkannut keppiä siihen mennessä (18v)
Kysyin mutta ei tullut suoraa vastausta.Kysyikkö edes että omaasiko....
Piti jo aikasemmin kommentoida samaa. Muuten sellainen kait menis mutta kun ei oo hitsi konetta, taitoo tai paikkaa siihen.Eikait noissa vanhemmissa Mazda kutosissa muuta vikaa ole kuin ruoste joka syö koko auton ennenaikaiseen paaliin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.