Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Liekö oon tässä keskustelussa maininnut, mutta siniseltä tiskiltä tosiaan löytyy tuollainen osa, jolla korvataan alkuperäinen säädin.
Kuvittelisin sen kuitenkin niin, että jos tuo venttiili toimii oikein, niin tuollaista tilannetta ei voi tulla.0.8bar öljynpainett/ kierroksia se 1800 tai alle ja kaikki momentti pelissä ylämäkeen suurimmalla vaihteella, niin kankihan se hoksaa muuttua laakerittomaksi ja haluaa pian ulostautua lohkonsisältä valoisampaan paikkaan.
Joo ilman muuta kannattaa. Helppoja hommia loppupelissä.No ei tuo ole ainoita moottoreita missä öljynpaineen säätö rikkoo pannun, mutta jos vika on mahdollista välttää kannattaisiko noita parannuksia sitten tehdä.
-Termostaatit.
-öp-säädin.
Jakoketjun kiristin patruuna.
Varsinkin jos moottori levällään muutenkin.