Luulen että se näyttelee melko pientä osaa jos verrataan Sandelssien määrään.Oletko ynnäillyt menevät energiat ja pellettien muodossa syntyvän energian.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Luulen että se näyttelee melko pientä osaa jos verrataan Sandelssien määrään.Oletko ynnäillyt menevät energiat ja pellettien muodossa syntyvän energian.
Näin se voi hyvinkin olla, näin lauantaina. Monesti katsellut noita pelletti ja briketti puristimia, jäänyt vaan miettiimään, että loppu tuotteen arvo on vähemmän kjin siihen käytetyn energian määrä.Luulen että se näyttelee melko pientä osaa jos verrataan Sandelssien määrään.

Se on paska harrastus jos ei mene kaikki aika ja rahatNäin se voi hyvinkin olla, näin lauantaina. Monesti katsellut noita pelletti ja briketti puristimia, jäänyt vaan miettiimään, että loppu tuotteen arvo on vähemmän kjin siihen käytetyn energian määrä.
Tuo kyllä näyttää hyvinkin tehokkaalta toi max vehje.![]()
Näihän se on, en mitenkään tätä projektia tarkoita.Se on paska harrastus jos ei mene kaikki aika ja rahat
Eli ei kannata ihan liian tarkkaan laskea.
Tuo moottori on 1,1kw ja tuntiin polokoo vitusti papanata...Oletko ynnäillyt menevät energiat ja pellettien muodossa syntyvän energian.
Kuhan saahaan syöttölaite askarreltua vielä nii saahaan lukuja..Olisko mitään ämpärimittaa heittää?
muok: toi vitusti on kyllä niin paljon, että vaikka ihan vain varttitunnille se ämpärimitta, niin pysyy tuumaajatkin kärryillä.
Yhteen perusämpäriinhän mahtuu n.2 gallonaa ja 3 quarttia, kun lataa melkein laitaa myöden täyteen
Ei ainakaan Paukeämpärin tilavuusvakio ole sellaista luokkaa.Mitämitä? Eikös "standardi ämpärivakio" enää olekaan 5gal?
Tämä selvä.Yhteen perusämpäriinhän mahtuu n.2 gallonaa ja 3 quarttia, kun lataa melkein laitaa myöden täyteen
Meinaakkos kytkee suoraan sahaan kiinni ettei tartte puruja laanilta lakasta, vai teetkö papanakoneeseen tyhjennettävän purulaatikon....Kuhan saahaan syöttölaite askarreltua vielä nii saahaan lukuja..
Kissojen vessoihin kuivikkeeksi tuo myyntiin niin saa paljo paremman kuutiohinnan kuin polttoenergiana.Tuo moottori on 1,1kw ja tuntiin polokoo vitusti papanata...

Oon kuullut että witut imasee puimurit ja omakotitalot raktoreineen joten iso tilavuus sen on oltava.Olisko mitään ämpärimittaa heittää?
muok: toi vitusti on kyllä niin paljon, että vaikka ihan vain varttitunnille se ämpärimitta, niin pysyy tuumaajatkin kärryillä.
Joo kyllä niitä omakotitaloja on sinne menny ja tiedän pari maatilaa koneineen karjoineen samoin...Oon kuullut että witut imasee puimurit ja omakotitalot raktoreineen joten iso tilavuus sen on oltava.
En ainakaan toistaseksi.Meinaakkos kytkee suoraan sahaan kiinni ettei tartte puruja laanilta lakasta, vai teetkö papanakoneeseen tyhjennettävän purulaatikon....
Sopivalla syöttönopeudella kerkee kosteus haihtua matriisin päällä..Tuossa pelletöinnissä pitänee purujen kosteus olla sopiva jotta saa koossa pysyviä papanoita.
Saa olla kuivaa tavaraa, ne oli jokku muut aineosat jota havupuu pitää sisällään pihkan lisäksi jotta kasassa pysyy.Tuossa pelletöinnissä pitänee purujen kosteus olla sopiva jotta saa koossa pysyviä papanoita.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.