Maanpäällinen uimalaatikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klappi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän uimakuoppa on vielä tukevasti jäässä.

IMG_1885.webp

Kyllä se siitä 💪
Nyt on sentään ilmat plussalla. Ihan ei aurinkoon kehtaa avata kun alkaa tuo pussi jo vähän hilseillä uv-säteilystä, mutta sen verran kantta auki että tuuli pääsee.

Tuo kelluva silta on ollut nyt pari talvea sen jälkeen kun löytyi hukkunut orava ja meni putsaushommiksi.

Yleensä on odoteltu jään sulamista mutta nyt laskettiin amme täyteen että sai pumpun käyntiin. Ilppiä turha käynnistää kun ei se lähe 0c vedellä, luulee raukka olevansa jäässä.

IMG_1897.webp

Kah, lisävedellä ja pumppauksella oli sulant huimasti yöllä, enää 20cm jäljellä. Ilppikin käy toistaiseksi ja pukkaa 2c vettä ammeeseen.

Onko kuvia ILP toteutuksesta? Olen joskus mielessäni tuommoista suunnitellut, vaikkei ole uimalaatikkoa eikä edes tulossa näillänäkymin.

Onko kuvia ILP toteutuksesta? Olen joskus mielessäni tuommoista suunnitellut, vaikkei ole uimalaatikkoa eikä edes tulossa näillänäkymin.
Se on tämmönen ihan allaskäyttöön tarkoitettu missä on titaaninen lämmönvaihdin niin kestää kloorin. Asennus on helppo, letkut kiinni ja sähköä. Mietin aurinkokeräimiä yms mutta niiden kloorinkesto oli arvoitus ja maksaa ne nekin kun tarvii aika monta että saa tehoa. Ilppi ja aurinkopaneelit on ollu parempi ratkaisu ja meilloli heti lähtökohta että lämmitys pitää olla kun ei sitä alle 20c veteen ilman kuivapukua. :)

Tuolta Alapeitteen Allasmarketista tuli allaspakettikin ja kemikaalit sun muut. Niillä palvelu pelaa ja hyvin vastailivat kysymyksiin ni suosittelen jos uimakuoppaa tekee mieli.

IMG_1906.webp

IMG_1907.webp

Jaa se oli kaupallinen tuote. Jotenkin mielessäni ajattelin heti että tee-se-itse tyylinen normaali ILPistä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin