Kokeileppa joskus maistaa.Mahtaakohan edes mitenkä ne valkosipulin varret maistua siltä valkosipulilta ?
Epäilen, että ovat aika mauttomia, kuten muukin pupujen ruoka.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kokeileppa joskus maistaa.Mahtaakohan edes mitenkä ne valkosipulin varret maistua siltä valkosipulilta ?
Epäilen, että ovat aika mauttomia, kuten muukin pupujen ruoka.
…padassaHyvä pupu..
Siis varmaankin hauleilla "suolata".Sipulia suolalla![]()
Ne on niitä kesän viimeisiä muuttolintuja.Kolme hevospaarmaa oli jo mökin kuistilla.
Kello tai kuuppa sekaisin...Mikä sillä oli kun keskellä päivää siinä lenteli?
Kyl täälläki lentelee iltapäivisin.....siis lepakko minun lisäksi.Nyt oli mulle uutta kun lepakko lenteli ihan läheltä metrin päästä ja kierteli aikansa kunnes lensi katoksen taakse ja katosi. Mikä sillä oli kun keskellä päivää siinä lenteli?
Taitaa sun touhujen takia lepakotkin sekoittaa päivän ja yön. Kun joskus touhuista tulee niin sankka savu että ilma pimenee ja ne luulevat että on yö.Kyl täälläki lentelee iltapäivisin.....siis lepakko minun lisäksi.
Mitäs salamantereita nää on?
Sammakkoeläinten lahkoon kuuluva "pyrstösammakko" , nuo on ilmeisemminkin rupisalamantereita ( suomessa elää kaksi salamanterilajia )Mitäs salamantereita nää on?
Näitä kaiketiSammakkoeläinten lahkoon kuuluva "pyrstösammakko" , nuo on ilmeisemminkin rupisalamantereita ( suomessa elää kaksi salamanterilajia )
Tänään ei näkyny kun meinasin jos witeoo ottais....no olkoon rauhassa hän.Taitaa sun touhujen takia lepakotkin sekoittaa päivän ja yön. Kun joskus touhuista tulee niin sankka savu että ilma pimenee ja ne luulevat että on yö.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.