Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jalkineesta päätellen ihminen.Mikäs otus tälläisiä jöötejä vääntää?
Näytä liitetiedosto 148540
Saattaapi olla hirvikin, jos laulun sanoihin on uskominen.Jalkineesta päätellen ihminen.![]()
Oisit antanu mennä vaan.......Oli päivällä koiran kanssa ulkoillessa hetken varppi kireellä.
Mulla on 15 metrin jäljitysliina nytten koiran hihnana, pääsee tossa pelloilla hieman laajemmin liikkumaan.
No, oltiin tulossa kotiopäin, ihan tossa 30-40 metrin päässä kotoa, kun koiruli touhusi omiaan, nuuskutteli puidenjuuria, kun pienen koivun toiselta puolelta pomppas jänis vauhtiin.
Lähtöhetkellä koirankuonon ja jäniksen makuupaikan välinen etäisyys oli about alle puoli metriä. Onneks just kattelin sinnepäin, oli hyvä ku koira hätkähti kuonon edestä pomppaavaa jänistä, pupu kerkes varmaan 6-7 metriä etenemään ennekun koira tajus ja lähti perään, mutta ei kereny vauhtiin kun hihna torppas.
Vähä aikaa yritti oikein tosissaan repiä hihnaa mun käsistäni....
No toi olis kyllä totta...Oisit antanu mennä vaan.......
Olis nukkunut taatusti yön sitten hyvin.....
Ja ehkä seuraavankin päivän .......

Siinä ku et tilannetta huomaakkaan ja sessulla sattuu olemaan pari metriä löysiä remmissäOli päivällä koiran kanssa ulkoillessa hetken varppi kireellä.
Mulla on 15 metrin jäljitysliina nytten koiran hihnana, pääsee tossa pelloilla hieman laajemmin liikkumaan.
No, oltiin tulossa kotiopäin, ihan tossa 30-40 metrin päässä kotoa, kun koiruli touhusi omiaan, nuuskutteli puidenjuuria, kun pienen koivun toiselta puolelta pomppas jänis vauhtiin.
Lähtöhetkellä koirankuonon ja jäniksen makuupaikan välinen etäisyys oli about alle puoli metriä. Onneks just kattelin sinnepäin, oli hyvä ku koira hätkähti kuonon edestä pomppaavaa jänistä, pupu kerkes varmaan 6-7 metriä etenemään ennekun koira tajus ja lähti perään, mutta ei kereny vauhtiin kun hihna torppas.
Vähä aikaa yritti oikein tosissaan repiä hihnaa mun käsistäni....
Juu, ei onneks ollu löysiä vaikka oli noin 10 metrin päässä, sen että hihna vähä laappi maata ja se et huomasin sen, ehti varautua.Siinä ku et tilannetta huomaakkaan ja sessulla sattuu olemaan pari metriä löysiä remmissä. 20kg koira nykäisee 100kg ukon raviin että heilahtaa
![]()
Mulla on pari kertaa käyny että flexissä pari metriä löysää ja vinttikoira sekoitus äkänny sen rusakon. Kiihtyvyys koiralla on uskomaton niin se nykäsy kans on uskomatonJuu, ei onneks ollu löysiä vaikka oli noin 10 metrin päässä, sen että hihna vähä laappi maata ja se et huomasin sen, ehti varautua.
Satelliittijuna! Aika 21.28 ja menosuunta kaakko, ihan otavan alapuolella.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.