Tuolla polku muka menee juu no konttaamalla pääsee kyllä.Siellä kalliolipan alla, vai jossain syvemmällä ?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla polku muka menee juu no konttaamalla pääsee kyllä.Siellä kalliolipan alla, vai jossain syvemmällä ?
taitaa olla niitä polkuja joita minäkin joskus oon tallannut, voi olla umpeen kasvaneet, kun sieltä pohjoisen puolelta pääsee nykyään helpommin.
hiton isoja kiviä jos polkua pitkin menee tuskin kivet on kasvanutaitaa olla niitä polkuja joita minäkin joskus oon tallannut, voi olla umpeen kasvaneet, kun sieltä pohjoisen puolelta pääsee nykyään helpommin.
Ne polut oli jalkojen tallaamia, haibike ei ollut vielä ees haaveina...hiton isoja kiviä jos polkua pitkin menee tuskin kivet on kasvanutoki voin olla eksyny polultakin.
Todellisuus lisääntyny yhtäkkiseenSitä ei äkkinäinen tiedä mitä kaikkea sisätunturoinnissa sattuukaan. Yhdet elämäni pahimmista pannuista oon vetänyt tossa harjoitusvastuksessa - tai ei se enää siinä kohtaa ollut pyörässä kiinni.
Läpiakseli olis hyvä turvallisuus ajatus, mutta ei ole moisia runkoja pelto ojissa kauheesti näkynny. Swift ride tyyppinen ratkasu vois olla ihan kiva, säästys vähä tilaakin. Pitäs muutoinkin rytätä tupatunturointi korneri uudelleen tykkänään, kun 7€ tuli vastaan 32" töllötin, vähän aikaa kun tinkasin, niin kyllä sen sitte jo 10€ sai 

, yhtäkkiseen oli 2... ruudussa ja sit onki jo menox heti seuraavan jälkeen, jostaki #650 huitteilta ohitettavaa riitti 
Juu olen kohdassa sininen Eslaja toi 12kk oli tuomio?

Just äsken Stravasta katselin että maanantainen puoli tuntia oli rasitukselta sama kuin tän päivänen puolitoista tuntia. Vaan ei kai tuo rasvanpoltolle hyvä ole jos tunnin keskisyke on yli 160.
Se on välipäivä tänään, raskaan hengittämisen korneria toki voisi ilosennäreen kautta vähä päivittää. Käsipaperi automaatti näköjään olis saatavissa.
Kovin yrittäny reerata laittamalla ratiota kovemmalle
Kasetti kai vaihdettava huomenna
Kuinka paljon alle tunnin menee Alpe d'Huez?Sunnuntaina päätös lopultaki, huomenna välipäivä ja Lauantaina nopeahko tasamaa. Oma sijotus on kyllä luultavasti jo lukittu kohdalle 33, 59 kaikessa mukana ollutta vielä mukana, onhan tässä jo 8.5 tuntia sijotusta asemoitukki, jos tupatunturi ei räjähtele enempääKovin yrittäny reerata laittamalla ratiota kovemmalle
Kasetti kai vaihdettava huomenna
Joskus tekis mieli valita väkivalta ja tintata suunnittelijaa![]()
Näytä liitetiedosto 145947

Kuinka paljon alle tunnin menee Alpe d'Huez?![]()

Taulukoiden mukaan jollain 275 teholla pitäsi nousta alta tuntiin, mutta omalla kohdalla olen huomannut että nuo taulukot on tehty jollekin kuivan kesän oravalle.
Ei mene, vaikken ole kertaaka kokeillukka vielä, ohje arvo on 01:23:36 Kilpasarjan edellisiin 1000m aikoihin peilaten, esim. Coloradomiehen suuren sorakasan valtaus sunnuntaina.
Näytä liitetiedosto 145953
(1:28 arvio)
Kuvittelisin että alppikahvilassa olisi syytä olla kierrepulla valmiina noin 1:10 aikoihin startista laskien. Reunaehtona toki on huomioitava, että viikko enemmän on kampea kierretty ja käpälät alkaa tosissaan olla raskaat. Varaan täten 5min lisäaikaa enemmän, normi touhulla ilman kommelluksia
Hyvin lähteny kisaa edeltävä lämmittely multiploitumaan, normista 10min kohelluksesta 45 minuuttiin. Ei alussa sit sakkaa niin pahasti, kun olis pakko ehtiä nopeitten kavereiden joukkoon lähdössä. Toki alpin reunalla ei olekka toisaalta tätä haastettaka, kun en tosiaan ole mikään vuoristokaurisHätäsemmät saavat ihan keskenänsä hötkyä pois haitolta. Oletettavasti ite kytken mäen juurella autocruiserin jonnekin 300W-350W välille ja tutkaan tilannetta tuntia myöhemmin. Toki ylämäen muotoilusta ei ole kokemuksia, niin ei tiedä miten onnistuu, tutustumaan en ole menossa
![]()
Taulukoiden mukaan jollain 275 teholla pitäsi nousta alta tuntiin, mutta omalla kohdalla olen huomannut että nuo taulukot on tehty jollekin kuivan kesän oravalle.
-18 vuodelta näyttää olevan viimeisin oma pinnistys tuohon kukkulaan ja se oli 1:20 luokkaa - eli noin 200 keskiteho. Pitäisiköhän tuo salaa käydä päivittämässä.

Komeastihan tuo nousi. On siinä rinteessä kyllä mutkaa mutkan perään. Kai se pitää joskus testata ihan IRL.Ei se ny huvittanu nopeempaa, kun jo 15 edellistä päivää on kilpaa ajettu
Meni vielä mukavasti alle 70minuutin, ni ei tarvinnu alusta edes kokeilla uudestaan
On kyllä änkyrä sorakasa
Näytä liitetiedosto 146089
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.