Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mä mietin ihan samaa et piisaako toi puoltoista kiloo tunnissa, sehän ei oo ku noin abauttiaralla 18 kWh tuntiteho max...Ainaki tuo 1,5kg/h matalapainesäädin tuntuu äkkiseltään turhan kuristavalta tuohon käyttöön.
Joku osaa varmaan laskea mihin se riittää mut minä en.
Joo mutta jos ollaan muutama päivä paikoillaan niin en kyllä viitsi moottoria sen takia käynnistää. Kun paineilmakin on oven takia "ulkoistettu"Laitat varaajan kierukalla ja moottorista jäähdytysnestekierto kierukkaan, niin tulee lämmin vesi ihan ohimennen. Noin mulla on veneessä.
Maasähkö vastus lisäksi. Sitten on ongelmana enää useamman vuorokauden puskaparkissa oleminen. Kunnolla eristetty varaaja kun on ja lämpenee 90 asteiseksi, niin kyllä melko pitkään kestää vesi lämpimänä. Toki riippuu veden käyttömäärästä. Kantavuudesta ei sulla liene kiinni, vaikka olis isompikin varaaja.Joo mutta jos ollaan muutama päivä paikoillaan niin en kyllä viitsi moottoria sen takia käynnistää. Kun paineilmakin on oven takia "ulkoistettu"
Osaatko olla mitään tekemättä....Nyt on aika nauttia lopputuloksesta
Mottisaha ja kirves aina mattkassa.Osaatko olla mitään tekemättä....
Ei ole tehty mitään asian suhteen. Ollaan jo lähdetty lomareissulle. Tänä iltana puskaparkissa erään tuttvan mökin pihassa. Huomenna matka jatkuu. Jossain vaiheessa tämä ongelma kuitenkin ratkaistaanJokos se lämpösen veden ongelma ratkesi?
Fiskars ja akku Makita on matkassaMottisaha ja kirves aina mattkassa.
Olikos siellä vielä tilaa yhdelle vesipytylle?Ei ole tehty mitään asian suhteen. Ollaan jo lähdetty lomareissulle. Tänä iltana puskaparkissa erään tuttvan mökin pihassa. Huomenna matka jatkuu. Jossain vaiheessa tämä ongelma kuitenkin ratkaistaan
Nyt ollaan Kontiomäen Nesteellä matkaparkissa. Kiitos hyvästä vinkistä @korhonen . Ja olipa mukava tavata Kainuun hyvätuulisin mies!Hieno oli matkailuauto!![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.