Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pittääpä käydä paikallisessa Gigantissa kuulostelemassa.Vimeksi kun gigantissa tuli vastaavanoloinen tarjous eli lahjakorttia liittymän päälle niin elisalta sai vastatarjouksen samalla hinnalla ja samalla hinnalla lahjakortteja S-ryhmälle tai niiden omaan kauppaan.
Elisalta otin juuri jatkoa vuoden määräaikaisena.Elisa näytti ekalla speedtestillä seuraavaa:
5G 2 tolppaa yhteyttä, alas 3 megaa ja ylös 0,3 megaa. Jos ei parane niin taitaa noilla pystyä vaatimaan hinnanalennusta tai jotain. Ping 60/668/4873 eli sangen paska?
Telia toimi kuitenkin aina vähintään noin 10 megalla alasElisalta otin juuri jatkoa vuoden määräaikaisena.
Oma sijaintini on katveessa ja usein alle 5 megaa. Tein vikailmoituksen katveesta ja lupasivat, että halutessani voin irtisanoa sopimuksen, vaikka on määräaikainen. Tällä nyt mennään, kun ei täällä katveessa muutkaan liittymät toimi kunnolla.
Puhelimessa ei kovin käytännöllinenLisäantenni on monissa paikoissa tarpeellinen. Ellei olekin jo käytössä.
Se riippu ihan paikasta. Telia hyytyy mulla kotona samalla tavalla, kuin muutkin. Elisassa on erikoista, kun siirryn pihasta 100 m itään, niin saatan saada yli 100 megaa 100 megan liittymällä. Lähin Elisan matala masto on 800 m päässä, mutta se on hyvin tarkka sijainnista. Ilmeisesti maasto peittää.Telia toimi kuitenkin aina vähintään noin 10 megalla alas
Elisan vikapaikantaja myös sanoi, että minun sijainpaikassani 5G, ei toimi senkään vertaa, kuin tämä 4G. Ei suositellut missään tapauksessa, vaikka Elisakin sitä aika ajoin mulle tyrkyttää. Jos nyt sattuu olemaan toimimaton 5G liittymä, niin kannattaa kokeilla kytkeä pakotetusti 4 G päälle.Pitäis kans juu päivittää, ainoa vaan että en tiedä mihin.ViisGeellä tee mitään kun tää on katveessa.
Kotona ollessa mulla on puhelin wifissä, ja mä missään muualla oikein olekaan.Elisan vikapaikantaja myös sanoi, että minun sijainpaikassani 5G, ei toimi senkään vertaa, kuin tämä 4G. Ei suositellut missään tapauksessa, vaikka Elisakin sitä aika ajoin mulle tyrkyttää. Jos nyt sattuu olemaan toimimaton 5G liittymä, niin kannattaa kokeilla kytkeä pakotetusti 4 G pääll
No kokeile nyt hyvä mies se DNAn verkko prepaidilla ensin. Testaamiseen ei kannata dataprepaidia ostaa,Mikähän se lienee sitten, moi vai joku muu? Telia ois hyvä jos saa hyvän hinnan
Moi nyt ainakin on DNAn verkossa, ja siksi sitä ehdotin. Teliasta en tiedä.Olikos se niin, että Telia ja DNA toimii samassa verkossa, Elisa omassaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.