Lentokoneiden seuranta ja DIY-järjestelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kymi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntus kun keskittymiskyky vähä lipsuis

upload_2022-3-5_18-28-1.webp

@borg tuohon moderointihommaan palatakseni. Olen itsekin menettänyt jo huomattavasti pitkän aikaa sitten ajatuksen siitä että näitä kannattaisi edes yrittää jakaa ja onko edes syytäkään. Juurikin oli avoimemmasta ja paremmasta seurannasta vinkkiä. Vaikka kuka tahansa voi osallistua Flightradarin parantamiseen omilla datoilla ja saa sieltä eutja näitä vastaan, niin on myös iso kasa palveluita, joissa ilmaiskäyttäjille tarjotaan enempi dataa, ja näihinkin voi luonnollisesti puskea omaa dataa.

Mutta voisiko tuota pääotsikkoa muovata ihan muotoon "Lentokoneiden seuranta - ja DIY järjestelmät" tms. Mua ei haittaa, että seurataan lennokeita, niin teen itsekin (ja tuo mun oma seurantanintendo on nykyään telakalla). Mua hämää aina tää nykyinen otsikko, mutta mua ei haittaa se, että alkuperäistä ketjua käytetään järkevästi väärin. Onhan se tavallaan itsetehtyä lentokoneseurantaa kun katsot sitä jostain palvelusta.

Juu mut istuskele siellä hävittäjässä parin-kolmen tankkauksen ajan, 6-8 tuntia vöissä kiinni....
Eihän se mitään juhlaa ole - paitsi sellaisen mielestä joka elää siitä lentämisestä, enkä tarkoita tulopuolta.

Tosin jos vertaan itseeni - joutuisin varmaan fysioterapiaan moisen istunnon jälkeen, vaikka maltan tuon aikaa istuakin - menee vikaan. Olisihan se junnuna käynyt. Lentäjien usein yleisestikin odotetaan pitävän itsensä jonkinlaisessa kunnossa, pomppaa muuten lääkärintarkastuksessa. Hävittäjälentäjien erityisesti.

Toisaalta venäjällä homma näköjään menee suhteilla eikä taidon ja kunnon mukaan. Voi olla rankempaa ohjaamossa kuin länsimaalaisella taistelulentäjällä. :D Voi olla parin perkeleen takana ohjaamoon kiipeäminen ja pujottautuminen. Ilmeisesti kaksipaikkaiset koneet ovat naapurissa sitä varten, että etupenkin voi irrottaa.

https://forums.hardwarezone.com.sg/...t-down-pilot-captured-and-identified.6709689/

Toinen samanmoinen

upload_2022-3-7_14-42-22.webp

Jakke on menny vähä alemmas vatkaamaan, siinä on sepi heti samoilla linjoilla
upload_2022-3-7_14-43-28.webp

Siinä on sepi ihan samoilla linjoilla

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin