Kätevä, kun ei tarvitse lehtiä puhaltimella kasailla, tuhka menee pienempään tilaan.Kävisi joo, voisihan sen vaikka maitokärryihin asentaa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kätevä, kun ei tarvitse lehtiä puhaltimella kasailla, tuhka menee pienempään tilaan.Kävisi joo, voisihan sen vaikka maitokärryihin asentaa.
Sähkö vai polttis? Mihin käyttöön? Jos on iso alue lehteä puhallettava, niin kyllä suosittelen reppumallin polttista. Sitten autotallin lattian siivoamiseen akkukone on hyvä. Akkukonetta olenkin pikkupuhalteluihin katsellut jos löytyisi kohtuuhintainen.Lehtipuhallin pitäis ostaa. Tähän asti olen saanut röimaalta lainaksi, mutta kai sekin kohta kielletään.
Toisekseen, olen huomannut miten usein sille olisi käyttöä, niin parempi se on oma hommata.
Käytettyjä katsellut, nutta ei oikein sopivaa ole sattunut kohdalle.
Minulla on Ryobin akkupuhallin täällä ajokissa. Lähtee rojut lavalta.Sähkö vai polttis? Mihin käyttöön? Jos on iso alue lehteä puhallettava, niin kyllä suosittelen reppumallin polttista. Sitten autotallin lattian siivoamiseen akkukone on hyvä. Akkukonetta olenkin pikkupuhalteluihin katsellut jos löytyisi kohtuuhintainen.
Tämä on toimiva tapa, sama ominaisuus löytyy clasun imurista mutta vain 60eurolla, tehokas imuri mutta kuulonsuojaimet tarvii sen käyttöön.Ei virallinen lehtipuhallin, mutta Kärcherin imurissa saa sen letkun kiinni sinne puhalluspuolelle. Sillä kun parin kuukauden välein puhaltelee autokatoksen, niin ei naapuri tuu käymään kun ei halua tulla yhdistetyksi siihen hulluun joka imuroi pihaa.
Meille tullessaan yks puolituttu katseli pitkään enenkuin tajusi ettei lapinkoiraa imuroitu vaan kuivattiin Kärtserillä...Ei virallinen lehtipuhallin, mutta Kärcherin imurissa saa sen letkun kiinni sinne puhalluspuolelle. Sillä kun parin kuukauden välein puhaltelee autokatoksen, niin ei naapuri tuu käymään kun ei halua tulla yhdistetyksi siihen hulluun joka imuroi pihaa.

Eli hybridi.Molemmat.![]()
Ai joku plugarihybridi?Molemmat.![]()

Juu, Dewaltin akkupuhallin on jo ja se on tosi kätevä moneen pikkuhommaan, mutta olen kyllä löytänyt käyttöä repoumallillekkin aika usein.Molemmat.![]()
Satunnaiseen käyttöön Puuilon Norrköping119€ on varmasti riittävä kampe. En ole sillä itse yhtään lehtiä puhaltanut, mutta yli viidelle hehtaarille levittänyt booria ja raaempaa hommaa se on, mitä lehtien puhaltaminen. Tosi hyvä peli lähtemään käyntiin, mutta valjaat on kehnot.Lehtipuhallin pitäis ostaa. Tähän asti olen saanut röimaalta lainaksi, mutta kai sekin kohta kielletään.
Toisekseen, olen huomannut miten usein sille olisi käyttöä, niin parempi se on oma hommata.
Käytettyjä katsellut, nutta ei oikein sopivaa ole sattunut kohdalle.
Onko miten kauan ollut? Mulla norrköping tai jönköping moottorisahasta mureni kaikki kumiosat parissa vuodessa. En viitsinyt edes alkaa korjaamaan, kun varmaan murenee jostain muualta seuraavaksi.Satunnaiseen käyttöön Puuilon Norrköping119€ on varmasti riittävä kampe. En ole sillä itse yhtään lehtiä puhaltanut, mutta yli viidelle hehtaarille levittänyt booria ja raaempaa hommaa se on, mitä lehtien puhaltaminen. Tosi hyvä peli lähtemään käyntiin, mutta valjaat on kehnot.
Kesällä tulee kaks tai kolme vuotta. Onhan se jo itsensä maksanut, mutta pitääpä käydä mielenkiinnosta puristelemassa sitä onko muutoksia tullut. Eihän nuo todennäköisesti ole mitään sukua toisilleen, vaikka Puuilo niitä samalla merkillä myykin.Onko miten kauan ollut? Mulla norrköping tai jönköping moottorisahasta mureni kaikki kumiosat parissa vuodessa. En viitsinyt edes alkaa korjaamaan, kun varmaan murenee jostain muualta seuraavaksi.
Mulla on samanlainen, on kyllä hyvä.BR600 on kyllä hyvä puhallin. Miellyttävä ääni polttomoottoriksi, bensapihi ja tehokas. Ainut miinus on tuo kantolaite.
Edit. Oon huoltanu koneen tänä keväänä jääny näemmä tarra uusimatta
Näytä liitetiedosto 149602
Ei näy potkuriaBR600 on kyllä hyvä puhallin. Miellyttävä ääni polttomoottoriksi, bensapihi ja tehokas. Ainut miinus on tuo kantolaite.
Edit. Oon huoltanu koneen tänä keväänä jääny näemmä tarra uusimatta
Näytä liitetiedosto 149602
Jos se on suihkukoneEi näy potkuria![]()

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.