Kyläsepän pajassa tapahtuu

Kelvannee...

IMG_20260607_123428_759.webp
 
Minun mielestä tuo itse ruiskutuspinnan jälki on hyvinkin kelvollinen.
Vielä kun ilman mitään telttoja jne. tuosta vaan, niin hienoo jälkee!.
Pohjathan kai usein katsojan silmässä / tarpeen mukaan.
 
Joku auton vanteen puolikas loju pihalla ja siitä aloin tekemään letkutelinettä. Katkaisin ja hitsasin vanteen puolikkaat yhteen ja pyöräytin 3/8 putkesta kuorkin vanteen ympäri rinkulat. Tilaa on isommallekin määrälle letkua.
Tuossa kun poistin ruostetta elektrolyysillä oli tuokin vanteen puolikas samassa kylvyssä soodaedessä. Se on ollut tuossa ulkosalla muutaman viikon ja hyvin vähän on kerännyt ruostetta. Toimisiko sooda jonkinlaisena ruosteenestona?
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös