Kyläsepän pajassa tapahtuu

Akkukokoelma itellä on viel vast "siemenvaiheessa" , etten vielä vaivaudu raahaamaan, sitä n.200-300kg määrää....

Tuukkohakee kärryt modattuna

IMG_20260928_125548_055.webp

IMG_20260928_125600_565.webp

mun mielestä ei sopivia, piltemassa ois ilmakumeja mut samaa shaissea ku nyt alla olevat...
Tiety jos ois semmoset millä oikeesti tekee jotain

Mulla on ClasOhlsonin kärryt ja ostin jostakin, ehkä Tuontitukusta sopivat vanteineen. Vanteen akselireikä oli eri, joten vanteet auki ja kumit vaihtoon.

Mulla on ClasOhlsonin kärryt ja ostin jostakin, ehkä Tuontitukusta sopivat vanteineen. Vanteen akselireikä oli eri, joten vanteet auki ja kumit vaihtoon.
niijoo, noinki vois tehä. Oon kattonu reikää ja halkasijaa... Vois vähä mittailla ja kattoo josko jostain sais sopivat noille vanteille. Kiitti ideasta

saakos tämmöseen umpikumi pyöriä jostain, itellä samanlaiset ja joka vuosi ku noita tarvittis, nii kumit on tyhjät.
Tällaiset on mulla. Kestää kuormaa paremmin kuin vaahtokumipyörä, eikä kovetu pakkasessa eikä haurastu tai painu kantikkaaksi.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin