Kun kaikki ei mene ihan kuin Strömsöössä....

Olen Kamuxin ja Sakan kanssa autokauppoja tehnyt ostajana. Toki molemmat kerrat Huutokaupat.comin kautta ja tyytyväinen olen ollut. Kyseessähän oli muutamien satasien autot jotka myytiin eniten tarjoavalle.
Tuotakaan ei enää kannata tehdä kun toimistokulut ja noudon hinta ovat enemmän kuin auton hinta. Viimeisimmässä oli mun maksama hinta 105€ ja kulut 145€. Tosin jäin voiton puolelle kun katsastukseen panostin 70€ ja myin 450€.

Ei taida monelta löytyä eteisestä etänä livenä toimivaa kameraa ääniyhteydellä molempiin suuntiin?
Liekö ois mikään muu voinut edes auttaa paikalla olemisen lisäksi.

muok: pl. itsestäänselvä hälytysjärjestelmä, vaa eipä nekään taida kerrostalovuokra-asunnoissa yleisiä olla.

"Ilta-Sanomat tavoitti myös tyhjennetyn asunnon asukkaat, mutta perheen isä ei halunnut kommentoida asiaa."

varmaan, jos jätetään kirosanat pois, niin mitään ei sanonutkaan.
Ehdotonta vankeutta pitäisi tuomita vähintään törkeästä tuhotyöstä ja törkeästä varkaudesta. Ainakin vuokrayhtiön johtajille seka työn suorittajien esimiehille. Ylin johto myös henkilökohtaiseen korvausvastuuseen täydestä arvosta korkoineen. Johdon koko omaisuus välittömästi hukkaamiskieltoon ja jos ei 14 vrk:ssa ole täysimääräisesti korvauksia maksettu, ulosmitataan vaikka koko omaisuus.

Viimeksi muokattu:
Kirkkonummen Vuokra-asunnot.

IMG_3176.webp

Ehdotonta vankeutta pitäisi tuomita vähintään törkeästä tuhotyöstä ja törkeästä varkaudesta. Ainakin vuokrayhtiön johtajille seka työn suorittajien esimiehille. Ylin johto myös henkilökohtaiseen korvausvastuuseen täydestä arvosta korkoineen. Johdon koko omaisuus välittömästi hukkaamiskieltoon ja jos ei 14 vrk:ssa ole täysimääräisesti korvauksia maksettu, ulosmitataan vaikka koko omaisuus.
Rangaistukseen pitää vaikuttaa teon tahallisuus. Muuten tässä olisi vaarallinen ennakkotapaus. Tukka pois ja linnaan, jos parkkipaikalla vahingossa peruuttaa toisen auton kylkeen?

Rangaistukseen pitää vaikuttaa teon tahallisuus. Muuten tässä olisi vaarallinen ennakkotapaus. Tukka pois ja linnaan, jos parkkipaikalla vahingossa peruuttaa toisen auton kylkeen?
Kyllähän yrityksen johto aina tuomitaan, jos sattuu työtapaturma ja jotain turvamääräyksiä on rikottu. Vaikka työntekijä olisi ohjeistuksen vastaisesti itse ohittanut turvajärjestelmät, tuomitaan johto. Näkisin tässä saman tilanteen.

Luulisi huomaavan ihan huushollin kunnosta että väärä ovi...:baghead:
Ehkä kunnossa ei ollut kovin suurta eroa. Monikin saattaa elää aika sotkuisesti, vaikka ei ole häätö päällä. Muutenkin osapuolet pääsivät omituisen nopeasti sopimukseen. Oliko kyse niin pienestä summasta?

Mitä, jos siellä olisi ollut jokin lemmikkielikko?
- foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin