Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo ja vetoautossa ei oo kääntyviä renkaita.Yhdistelmä on virheellisesti pusäköity.
Lauantaina kun Sammissa käytiin , laitto @Trl punavalot Nuffin nokkaan.
Traktori siis perä edellä lavalla. Ei tullut kuin n.60-70cm konelavasta yli taakseppäin, mut auton perävaloihin oli matkaa yli 2 metriä, kun itse vaihtolavan peräylitys oli jo likimain 1.5m auton takavaloista
Mut tosiaan tuossa ko. putkinippukuormauksessa, kärrin valojen näkyvyysvaatimukset, samoin kilven näkyvyys , voi olla asioita joihin olisi ehkä voitu puuttua
Tee siihen laukaisualustaan kiinnikkeet että saat sen asemoitua sun kaivinkoneeseen....eiköhän sitten pysy paikoillaan. pari tankoo ylös ja nivelet että voi pyöritellä sekä pysty- että vaakasuunnassa ja niveliin kunnon kiristimet.Se tuo laukaisualusta periaatteessa on ihan hyvä, mutta kuraisessa montussa on tekemistä saada pysyyn aloillaan..
Se on nykyään kaikki hydrauliikka ym. niin halpaa, että tuollaiset yksinkertaiset mekaaniset apuvälineet on jäänyt unohduksiin. Oikein mitoitettuna sopivilla materiaaleilla kärsii varmasti nostaa sen mitä traktorin keula maassa kestää.Lienee kyläsepän tekosia tuo tuotes ja tehty ehkä säkkien tms nosteluun, värkkiin on syytä suhtautua siten että pettää koska hyvänsä, vaikka syytä moisen epäilyyn ei toki ole. Rakenteessa ei näy vaurioita ja tiedetään tällä yksilöllä nostetun isompaakin taakkaa. Enihau, terve itsesuojeluvaisto on syytä pitää.
Ja hey! Mitä ihmettä te täällä valvotte?
Olin jo tuohon aikaan nukkumassa...Olen enempi huolissani mm nostolaitteisiin tulevista tapeista kuin tuon palkin pettämisestä.
Ja hey! Mitä ihmettä te täällä valvotte?
Sitten nostolaitekiinnitteinen nosturi tai trukkimasto on kuitenkin ihan ok.Uusi Olen enempi huolissani mm nostolaitteisiin tulevista tapeista kuin tuon palkin pettämisestä.
Mulla on vastaavanlainen puomirakennelma vallun persuksisssa, Tehty ihan ite...Olen enempi huolissani mm nostolaitteisiin tulevista tapeista kuin tuon palkin pettämisestä.
Emmä tiiä mistä tuo tuli??? Oisinko jotain puhelimesta tökänny vahingossa, mut mistä tuo uusi tuonne pompsahti? Oisinko ollu kirjottamassa jotain ja sormi osunu näytöllä lainauksen sisään ja sitten ihmetelly mihin se teksti hävis ja sitten kirjoittanu tuon. Mut en kyllä keksi mitä oisin ollu kirjottamassa, mikä olis alkanu sanalla uusi. Ei ollu tarkoitus muokata lainausta.Täällä on typotettu lainaus, mikä uusi?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.