Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mulle on jäänyt epäselväksi, teetkö verkonkutomista elääksesi, vai teetkö niin kauan kun tilillä olevat rahat riittävät, eli teetkö jotain muuta elantosi eteen ja tämä on vain harrastus?
Itse olen mieltänyt, että kyseessä on jotain kokonaisvaltaisempaa, eli lähinnä elämäntapa.![]()
Antillahan toiminimi jolla noita tapahtumien sähköistyshommia laskuttelee, ja tähän kuitukaapelihommaan / datasiirtoon, on sitten OY erikseen
Onko noin? Minä kun 15 vuotta sitten rekisteröin yrityksen, niin laitoin siihen yli 40 toimialaa ja homma meni sukkana läpi kaikin puolin61100 Langallisen verkon hallinta ja palvelutJa kun yrityksen nimessä on Kivikuitu ja toimialakuvauksessa maanrakennus niin PRH ei sitten meinannut kelpuuttaa tota yhistelmää..
Yrityksen toimialana on viestintäverkkojen suunnittelu, rakentaminen, hallinta ja palvelut, tietojärjestelmien valmistus, asennus ja ylläpito, viestintä-, tietotekniikka- että sähkölaitteiden osto, myynti ja vuokraus sekä maanrakennusurakointi ja -koneiden vuokraus.
Ihme että noihin nimiin puututaan mitenkään, ellei se ole sekoitettavissa johonkin toiseen firmaan. Ennenhän myytiin valmiita rekisteröityjä ooyitä, pääsi aloittamaan heti. Nimet oli jotain ihan hatusta ja toimialat maan ja taivaan väliltä.![]()
Noista nettisivujen osotteista ja nimistä muistaakseni oli jotain vääntöä vuosia sitten kun joku vapautus juttu niihin tuli niin nopeimmat sitten rekisteröivät itselleen monia nimiä ja yleensä tunnettujen/isojen firmojen.
Verkkotunnuksia on vain yksi kutakin. Lähtökohtaisesti verkkotunnukset ovat vapaasti valittavissa ja tunnuksen saa käyttöönsä se, joka sen ensimmäiseksi ehtii rekisteröidä. Jokainen vastaa kuitenkin itse verkkotunnuksen lainmukaisuudesta. Jos rekisteröit toisen nimeä tai tavaramerkkiä loukkaavan verkkotunnuksen, voit menettää verkkotunnuksesi.
Eipä paljoa huomaa eroa, kuin kaapelikieppi seinustalla .....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.