Kuinka märkä on vuodenvaihde

Viestiketju:
Kuinka märkä on vuodenvaihde

harriveikko

Kansalainen
Liittynyt
16 Tammikuu 2015
Viestit
4,271
Itse ajattelin saunoa ja pari saunaolutta.Kaveri poikkes ja sano,viinaa on ettei kesken lopu ja raketteja iso kassillinen.Itse en vuosiin ole raketin rakettia laittanut meneen,nuorempana tosin niitä tuli ammuttua.Mutta siis itse vaan pari olutta.
 
Voishan sitä yhden saunaoluen ottaa. Ihan normaali viikonloppu tämä on. Markkinamiesten keksimää höpötystä niin kuin joulukin.
 
Aika verkkaista taitaa olla..

Oletan ett mulle tulee noutaja jo tuos klo 20-21 aikoihin :D
:D
 
Joku muu saa juua mun puolesta, vuosittaisen osuuden suomalaisten alkoholin kulutuksesta.
 
Voishan sitä pari paukkuu ottaa vuodenvaihteen kunniaks,mut saa nähä tuleeko otettuu, aika näyttää.
 
Saapa nähä joutuuko tässä kuskiksi autolliselle parikymppisiä juomareita niin ite siinä sitte saa vaan päältä kattoa siibä tapauksessa...
 
Saapa nähä joutuuko tässä kuskiksi autolliselle parikymppisiä juomareita niin ite siinä sitte saa vaan päältä kattoa siibä tapauksessa...
..jeeeee...kivaaaa....:kouhoti::kouhoti::kouhoti::mrgreen:..lainaa jonkun sellaisen jonka tiedä hiukka koheltavan, kännykkää ja laita oman nimesi tilalle isoilla kirjaimilla POLIISI SOITTAA.
Sit huomisaamuna ringaat sille ja jos/kun vastaa, virallisella äänellä alat sepustaan jotain, että pitäisi lähimmälle poliisiasemalle saapua selvittelemään edellisyön tapahtumia.....:D:D:D
 
Saapa nähä joutuuko tässä kuskiksi autolliselle parikymppisiä juomareita niin ite siinä sitte saa vaan päältä kattoa siibä tapauksessa...
Kun loppuillasta eli aamuyöstä alkaa örveltäminen veettämään, niin pikku hiljaa nostat lämpöä. Pian kuuluu tasainen tuhina ympäriltä. :D
 
Salmiakkikossua tulee hörpittyä, kunhan ehdin naisystäväni luo klo 18 jälkeen. Käydään katsomassa kunnan ampumia raketteja ja vietetään aikaa yhdessä kaikenlaista syötävää napostellen. Saunaa ei ole, mutta mä en sitä kaipaakaan.
 
Tuli muuten tällänen ajatuksii , kun luin tuota miten kukin iltaa viettää.
 
..jeeeee...kivaaaa....:kouhoti::kouhoti::kouhoti::mrgreen:..lainaa jonkun sellaisen jonka tiedä hiukka koheltavan, kännykkää ja laita oman nimesi tilalle isoilla kirjaimilla POLIISI SOITTAA.
Sit huomisaamuna ringaat sille ja jos/kun vastaa, virallisella äänellä alat sepustaan jotain, että pitäisi lähimmälle poliisiasemalle saapua selvittelemään edellisyön tapahtumia.....:D:D:D
Saattaa olla kumminki että saman katon alta kaikki herää ja lähimmälle poliisiasemalle on noin 30km matka...
 
Saattaa olla kumminki että saman katon alta kaikki herää ja lähimmälle poliisiasemalle on noin 30km matka...
No sitten vaan soitto....katselet/kuvaat kaverin ilmeitä...vastaako vai ei.....sit ku jos/kun päättää vastata, lopetat puhelun...pistä hetken päästä tekstari et seuraavana päivänä pitäis olla poliisilaitosella.....
Myöhemmin voit sitten kertoo pilailusta ettei suotta lähde sinne....
Kundi ilmeet on kyllä aika hyvät yleensä tommosessa tapauksessa...:rotfl::rotfl:
 
Onkohan ne enää herättyään niin sekasin että uskoisivat moiseen
 
Takaisin
Ylös