Konekansan Jahtimiehet (Saamamiehet)

Tuskin, tuo on tuota pitää olla -sarjaa, mutta kukaan ei valvo tai rankaise. Liekkö polkupyörällä kypärättä ajostakaan on sakkoja jaettu.

Huhua olen kuullut että autoilijan syytteestä on luovuttu kun pimeässä on jäänyt jalankulkija tummissa vaatteissa, ilman mitään heijastimia auton alle. Mutta huhut on huhuja.

Maastopuku on maastoon sjoittumista varten, ei tiellä hortoiluun! Ei oo viellä pimeää klo 5,30 mutta se aamu usva laaksoissa, heijastintakki olisi ehkä antanut sen 1sek lisää reagointiaikaa? No hyvä tuuri kävi nyt metsästäjällä, en kerennyt kiihdytää täyteen vauhtiin ja reagoin ajoissa! Kyse oli sekunnin kymmenys osista ettei saalistajasta olisi tullut saalistettava.

Erikoiset on kyllä rakennusliikkeen työajat, jos 5.30 ollaan töihin menossa. Ellei sitten työmaat ole tosi kaukana.

Patskuttelivat sitten karhuja viimosen päälle ja kutkuleen alkuvimmassaan, ei patskutella enää kun luvat on käytetty. Ne yksilöt mistä on ollut haittaa ihmisille 'taajamat' kuten vähän minullekkin jäi kuitenkin poistamatta, otettiin sitten ahneuksissaan mistä helpoiten sai.
Screenshot_2026-08-30-13-40-56-977.webp

Patskuttelivat sitten karhuja viimosen päälle ja kutkuleen alkuvimmassaan, ei patskutella enää kun luvat on käytetty. Ne yksilöt mistä on ollut haittaa ihmisille 'taajamat' kuten vähän minullekkin jäi kuitenkin poistamatta, otettiin sitten ahneuksissaan mistä helpoiten sai.Näytä liitetiedosto 172106
Ihan järkevästi toimittu. Niille asutuksen lähellä häiriötä aiheuttaville saa poikkeusluvan myöhemminkin.

Noniin.

En ole itse jaksanut hirveästi tähän lapselliseen eipäsjuupas -tyyppiseen kiukutteluun puuttua, mutta nyt alkaa menemään sen verran offtopikiksi tässä ketjussa keskustelu, että ajattelin vihdoin avata oman sanaisen arkkuni.

En tiedä onko yleisesti mitään merkitystä sillä, kuka jonkin threadin/ketjun on aloittanut. Mutta satun itse olemaan tämän metsästysketjun "alkuperäispostaaja". Tämän ketjun tarkoitus on ollut keskustella metsästykseen liittyvistä asioista positiivisessa mielessä. Nyt on mennyt muutamilla käyttäjillä aikamoiseksi itkemiseksi. Mielestäni jos ei pysytä aiheessa ja menee kiukutteluksi, niin joutaa @borg in lukita tämä koko aihe. Itse en jaksa osallistua tuohon kiukutteluun sen enempää, mutta en välitä myöskään lukea siitä. Pidetään tämä ketju puhtaana tuollaisesta?

On paljon erilaisia metsästäjiä ja metsästysporukoita, sitä en kiistä. Pidän itse omasta toiminnastani huolta ja pyrin (metsästystoiminnassani) kaikilta osin toimimaan sillä tavalla, että pidän myös yleisellä tasolla metsästäjien positiivista mainetta yllä. Sille en mahda mitään, jos jotkut toimivat eri tavalla. Itse kuitenkaan en niin toimi.

Lopuksi vielä; jos käyttäjällä @Josva ei ole tähän metsästysketjuun muuta annettavaa kuin negatiivinen kiukuttelu, niin voidaanko sopia yhteisesti että et kirjoittaisi tähän ketjuun? Eikä mitään hard feelingssejä tai herneenvetoja nenään noin niinkun yleisellä tasolla, mutta tosiaan tähän metsästysketjuun en jaksaisi tuota kirjottelua enää nähdä. Voithan avata oman threadin missä tuodaan metsästystä ja siihen liittyviä asioita ilmi negatiivisessa mielessä. Mutta tässä ketjussa puhutaan kyseisestä harrastuksesta positiivisuuden kautta.

Aamen.

Miksi ei saa negatiivisiä asioita mainita, tahi niistä kirjoittaa? Eli jos jokin viesti ei miellytä, niin bannia heti. Jees miehet saa kirjoittaa, vitun huono idea.

Miksi ei saa negatiivisiä asioita mainita, tahi niistä kirjoittaa? Eli jos jokin viesti ei miellytä, niin bannia heti. Jees miehet saa kirjoittaa, vitun huono idea.
Ei jaksa tästä aiheesta sitä jankkaamista mikä jatkuu sivutolkulla eikä kuitenkaan johda yhtään mihinkään. Emmekä pysty vaikuttamaan täälä mitenkään siihen, miten jokin karhuporukka joensuun kupeessa toimii vaikka kirjoittaisimme täällä mitä tahansa. Eipäsjuupaseipäsjuupas.

Kyllähän negatiivisistakin asioista saa mainita, mutta kun tässä on selkeästi kaksi ajatusmaailmaltaan täysin vastakkaista tahoa (metsästyksen puolesta olevat ja sitä vastaan olevat) nyt kirjoittelemassa keskenään, niin ei se oikein johda mihinkään.

Niin mieluusti tosiaan joku sitten voisi perustaa ketjun erilaisista lähtökohdista. Puristaan sielä sitten sivutolkulla tuota jankkaamista.

Eli tämän otsikon alle saa vain jees miehet kirjoitella, asia selvä. Sensuuri on hieno asia, tykkään :jees:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin