Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo,vaikuttaa siltä että ovat vielä pesimäpuuhissa, puluthan saattaa tehdä jopa kolmet pojat kesässä.Hiljainen kyyhkyspäivä eilen oli. Kävin vain kiikari mukana katselemassa fillarilla. Viikko sitten kippasin parisataa kiloa lajittelutähdevehnää metsän reunaan. No kyllä kasalla linnun jälkiä oli ja yksi harmaa höyhen. Ehkä kylmä alkukesä ja sitä seuranneet helteet varmaan vaikuttaneet pesinnän onnistumiseen. Muutaman haulikon paukauksen tänään oon kuullut. Toivotaan että syksyä kohti vähän vilkastuisi.
Enpä usko. Kyyhkyset on vain hyvin elinvoimainen laji, jota on suht helppo saada eräksi.Sunnuntai aamulla heräsin klo 5 kuin sodankäyntiin, aivan mieletöntä tappamisen pauketta kuului lähipellolta. Se jatkui tunnin verran useiden kymmenten sarjojen laukauksina, älkää metsästäjät vetäkö hernettä nenään seuraavasta kommentistani.
Mutta näin sivullisen silmin katsottuna kyyhkyn metsästys on vain tappamisen himon tyydyttämistä?
Minä voisin muuttaa monikkoon. Äkkiä ajatellen keksin useamman johtajan jotka minun puolesta joutas monttuunPaitsi erästä kansan johtajaa kohtaan
Ei moinen ryske häiritse merkittävästi elämääni, muten kun koiran aamukusetuksella - omalla aamukahvi / sikari ulkoilullu hetkellämme haavikko kyyhky tipahti nurmikolle. Lopetin eläimen kitumisen fiskarsin terälapiolla!Enpä usko. Kyyhkyset on vain hyvin elinvoimainen laji, jota on suht helppo saada eräksi.
Ei minulla ainakaan ole mitään tappamisen himoa. Paitsi erästä kansan johtajaa kohtaan.
Otitko rintalihat talteen ja pannulle??Ei moinen ryske häiritse merkittävästi elämääni, muten kun koiran aamukusetuksella - omalla aamukahvi / sikari ulkoilullu hetkellämme haavikko kyyhky tipahti nurmikolle. Lopetin eläimen kitumisen fiskarsin terälapiolla!
https://www.is.fi/kotimaa/art-20000...a-Wfzq26BgZK_cnapu_aem_g_1WdN7CiorrYGDIGOGI-wSunnuntai aamulla heräsin klo 5 kuin sodankäyntiin, aivan mieletöntä tappamisen pauketta kuului lähipellolta. Se jatkui tunnin verran useiden kymmenten sarjojen laukauksina, älkää metsästäjät vetäkö hernettä nenään seuraavasta kommentistani.
Mutta näin sivullisen silmin katsottuna kyyhkyn metsästys on vain tappamisen himon tyydyttämistä?
En osaa käsitellä moisia eläimiä, pieni monttu ja turvepaakku päälle ettei koira söisi.Otitko rintalihat talteen ja pannulle??
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.