Tylsää ajaa aina samoja reittejä, monesti itse ajan vaihtelevia reittejä vaikka olisi joskus pitempi matka.Miksi ihmeessä, Ulvila tekee kamalan kierron Huittinen - Ylöjärvi - Oulu reitille.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tylsää ajaa aina samoja reittejä, monesti itse ajan vaihtelevia reittejä vaikka olisi joskus pitempi matka.Miksi ihmeessä, Ulvila tekee kamalan kierron Huittinen - Ylöjärvi - Oulu reitille.
Harmi vaan kun noi pienemmät tiet rupee olee semmosessa kunnossa että hirvittääTylsää ajaa aina samoja reittejä, monesti itse ajan vaihtelevia reittejä vaikka olisi joskus pitempi matka.
Väärä kulkuväline.Harmi vaan kun noi pienemmät tiet rupee olee semmosessa kunnossa että hirvittää![]()
Joo kyllä sitä on pitkään mietitty....Väärä kulkuväline.
Eikös PAtria väkerrä sellasia kuuspyöräisiä ja-vetoisia huonontien kulkijoita....Harmi vaan kun noi pienemmät tiet rupee olee semmosessa kunnossa että hirvittää![]()
Vaparirosvo kulkee myös sutjakkaasti monttukinttupolkuja mutta rahtia saa aika vähän mukaan.(jos vaan olkapiä kestää)Eikös PAtria väkerrä sellasia kuuspyöräisiä ja-vetoisia huonontien kulkijoita....
Halvempi vaihtoehto on hankkia JEEPpi.....Eikös PAtria väkerrä sellasia kuuspyöräisiä ja-vetoisia huonontien kulkijoita....
Peltorit täysille jaHarmi vaan kun noi pienemmät tiet rupee olee semmosessa kunnossa että hirvittää![]()

Kadun varrella olevat asukkaat herää jos sattuvat olemaan nukkumassa...pitää kai niitäkin vähän ajatella ja laittaa peltoreita vähän pienemmälle.Peltorit täysille ja![]()
Onks toi miu raileri liian kaukana?Mahdollisesti ihan lähipäivinä saattaisi matkata autotraileri Kouvola -Kemijärvi välin , tähän tietoon tyhjillään .
Oltaisiin myös kiinnostuneita vuokraamaan hlö-auton kantavaa traileria pariksi -kolmeksi päiväksi lähitienoolta Kouvola-Keski-Suomi alueella. , rahalla tai oluella
Tarkoitus tuoda auto Kempasta Hartolaan .
Prskules kuule juu sullahan olikin , nyt muistin !Onks toi miu raileri liian kaukana?
Mulla ei ole nosturia joten en pysty kuljetusta hoitamaan ja siten en hinnoitelustakaan voi varmaa sanoa mutta epäilen ettei tonnista paljon vaihtorahaa saa, varsinkaan tuonne New Village maisemiin. Mutta muutamia luotettavia tekijöitä voin toki suositella.Kellää sellasta kalustoa kymenlaaksossa tiiossa jolla saisi 8 metrisen alle 2.5 m leveän hytillisen veneen Kotkasta Kouvolan nurkille , ehkä Uuteenkylään .
Ja mitä moinen venheen muilutus noin ylipäätään maksaa .
Pukeilla huilaa .
Onko toivettakaan selevitä kahteen sataan ?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.