Konekansa **Rajoitetun painoksen t-paita** EI SAATAVANA

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
KAPPAS !!! Tänään postissa tuli pari paitaa, nro 09...
KOMEITA OVAT, PERKLE...:tuijo: :peuk:

( edit: Vaikka nro 01 olisi ollut VIELÄKIN upeampi.... )

Niinhän se on muussakin elämässä, et suulaat saavat aina ensin... :heko:

Ne pari 3xl kokosta mitkä mulle tulis, niin oon jo varottanut perikuntaa ja he ovat luvanneet lunastaa ne sitten jos ja kun...onhan se jännittävää kattoa kumpi tulee ensin, paidat vai lähtö.:heko:

Mitä twiittiä, misä mun numeropaita on? En oo kyä tilannut mutta maksan etukäteen. Pari kk lomaa melkein irti intternetistä eikös ne heti ryhdy painamaan paitoja.

Mullakin on tilaus tekemättä, koska en tiedä miten ja mistä tilaisin. Anssilleko YV:tä?

Anssia kannattaa hätistellä asiasta. Auttaisin mielelläni, mutta kun en pysty kykenemään tälle asialle oikein mitään.

Hiljaista on, toivottavasti konekansan backupit ja vbulletinin päivitykset eivät edusta samaa innostuksen tasoa. Konekansaa julkaistessa vajaa vuosi sitten oli hyvä hööki, ei saa jättää tasokasta foorumia itekseen kellumaan.

Pitäisköhän alkaa Anssia hätistelemään oikein kunnolla, joskos koittais vaikka s....aa ?
Tuntunut olevan viimeaikoina aika passiivinen palstalla muutenkin?

Edit:

Anssin viimeisin kirjoitus lienee 21.12. -11
ja viimeksi sivustoa selannut (julkisten tietojen mukaan síis) 13.8. -12

?????

Ei tämä kuole sukupuuttoon. Anssilla on ollu viimekuukausina elämässä hieman muita kiireitä. Foorumille suunnitellaan jatkuvasti uusia parannuksia ja muuta jännää joka julkistetaan syksymmällä ;)

Asiaa sen paremmin enempiä kommentoimatta (mut jotain tietäen).....

Anssilla hiukan kaikenlaista kiirusta, yms muuta, jottei ole oikein tähän ehtinyt/jaksanut/aika riittänyt panostamaan siihen malliin,
mitä hänen alkujaan oli tarkoitus (monet monet taustatekijät, projektit, työpaineet, yms..)
Mutta kyllä se siittä varmaan alkanee taas edetä, kun pahimmat paineet helpottaa.
Tää sivusto kun ei ole kuitenkaan hänen pääelinkeinonsa, vaan "oma" projektinsa päätyön sivussa, muiden vapaa-ajan aikatarpeiden joukossa...

Tjaa, en mä muuta tiedä kuin et olen tässä odotellut sen miltei vuosi sitten luvatun verkkokaupan avautumista. Ei ole tullut paljon hoputettua asiassa, mut tuo tietysti herätti kiinnostusta kun heinäkuussa eräs palstalainen ilmoitti pari omalla numerolla varustettua paitaa saaneensa. Tilattu mistä ? No joo, ehtiihän tässä hyvinkin vartoilla, numerokin on vasta 20. Tällä tahdilla saatan hyvinkin saada paidat ennen vuotta 2076...:heko:

No, hyväähän kannattaa odottaa. Tosin joku aikansa odotellut saattaa miettiä onko tuo sittenkään niin tarpeellinen...
Omaa 33:sta odotellen (lukeekohan siinä rocn roll :mitenlie:)

Jos pieni tarkennus edelliseen. Tämä rokkijuttu kolmekolmosineen on peräisin Alwari Tuohitorven biisistä Rokkimimmi. Jäänyt mieleen tuo pätkä ja meni linjaan oman numeron kanssa.
Että tällaiset perustelut.

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin