Konekansa **Rajoitetun painoksen t-paita** EI SAATAVANA

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
No mutta eihän toki herneitä tai muita marjoja ole ollut lähimaillakaan!
Ja ihan hauska tuo sun aivan uudenlainen tulkinta "muutosvastarinta" -sanalle!

HöH olisimpa huomannut näinkin hienoja paitoja olevan saatavilla ajoissa!

SAAKO NÄITÄ VIELÄ MISTÄÄN???

Muutoin kuin itse teettämällä?

HöH olisimpa huomannut näinkin hienoja paitoja olevan saatavilla ajoissa!

SAAKO NÄITÄ VIELÄ MISTÄÄN???

Muutoin kuin itse teettämällä?
Ei saa vielä, mutta kohta. Mallikappaleet on teetetty ja hyviä olivat. Kaikki on kiinni käytettävissä olevasta ajasta, mikä aiemmasta keskustelusta selviääkin.

Plop, 48 huomasi että kevät koittaa ja teepaidoille alkaa olla käyttöä, etelän läski tarvii uutta verhoa ettei nahka pala. Joko kohta ollaan lähellä toimituspäivää?

Anssilla lienee muutakin tekemistä juuri nyt kuin tähän panostaa täysiä,
hän varmasti infoaa, kun aika on...

Onkos tässä asiassa tapahtunut mittään....ei muuten mut kun on noita masinistitapahtumia, olis kiva pitää niissä alan ja tapahtuman mukaista paitaa päällä....

Seuraavaksi tulee syksy ja talvi,,pitkähihaisetkin tekis varmaan kauppansa. Itte voisin ottaa vaikka pari ketaletta...!

Lempyyllä tuli yks koekappale musta konekansa paita bongattua pienen miehen päällä ...DDDD...muut taitaa olla vielä tekeillä...:)

Niin... no.... Kovin noita on (olen) odottanut (2 tilattuna), mut onneksi en ole mikään lyhythermoinen....

AARGHHH....

Juu, koekappaleet oli hyviä ja ovat edelleen kuosissaan.

Anssilla on viimeiseen puoleen vuoteen ollut niin monta rautaa tulessa, että joku on saattanut sinne jäädäkin...

Ootellaan...:haukotus:

Niin, mitäs muutakaan siinä teeeeeet, kuin ootella......
Ei Roomaakaan päivässä rakennettu, eikä Eiffelin tornia....
(mutta päivässä fiiattikin kasattiin kuitenkin, tehkääpä sama itte... (80-90DT ketju) :tuijo: )

Jusape olisikin jo purkanut ja kasannut kehruu-, värjäys-, kutoma- ja painokoneenkin tässä välissä. :isäntä: Ja tämä ei ole mitään pottuilua, vaan olen vilpittömästi ollut huuli tötteröllä, kun olen noita remontteja seurannut. Lisää kyllä kelpaa katsella textiilejä odotellessa. On sen verran rautaista reality-viihdettä.

Pistetään välillä kiitokset kommentista "borg:in" suuntaan.....
Jatkoa tulee. kenties tuon NH 8560:n :p suunnalta, tai jostain muusta,
kun sellainen homma tulee josta viitsii kirjoitella kuvineen, päivän-parin hommasta ei tarinaa viitti edes aloittaa...
Katsotaan nyt....

KAPPAS !!! Tänään postissa tuli pari paitaa, nro 09...
KOMEITA OVAT, PERKLE...:tuijo: :peuk:

( edit: Vaikka nro 01 olisi ollut VIELÄKIN upeampi.... )

Viimeksi muokattu:
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin