KONEKANSA - Paitojen ja lippiksien tilaus!

Vs: KONEKANSA - Paitojen ja lippiksien tilaus!

Röpelöä pitää olla, mutta ei tuo kakkonenkaan pahalta näytä. Kumpikin on riittävästi näköinen.

Via Tapatalk

Kun nyt tarkemmin katsoin kuvia ihan peeceellä niin kyllä kakkonen on parempi. Ykkösessä näyttää olevan aika pitkät lankalenkit. Saattaa alkaa rispaantumaan ruman näköiseksi, jos osuu johonkin. Kakkosessa ei ole tuota vikaa, luulen näin kuvien perusteella.

Siis 2.

Kun nyt tarkemmin katsoin kuvia ihan peeceellä niin kyllä kakkonen on parempi. Ykkösessä näyttää olevan aika pitkät lankalenkit. Saattaa alkaa rispaantumaan ruman näköiseksi, jos osuu johonkin. Kakkosessa ei ole tuota vikaa, luulen näin kuvien perusteella.

Siis 2.

Samaa kattelin joo, kakkonen....

No voi helevetti,just tota lankajuttua eilen kattelin mut kumminkin laitoin väärän vaihtoehdon.
Elikkäs 2 oli lyhemmillä pistoilla eli se.:äh:

Kakkosvaihtoehto lähti brodskuun!

Tässä paitojen painokuva!!!
konekansa.webp

Paidat ja lipit haen huomenna! Illalle on sen verran ohjelmaa että tyrkkään sit maanantaina postiin!!! Jaksattako oottoo?

Postiin on matkaa 35km meiltä, nii en kehtaa autossa pakettiin laitella.. laitan viikonlopun aikana nyytit kaikille ja nakhaan maanantaina postiin...

Vs: KONEKANSA - Paitojen ja lippiksien tilaus!

Kiitokset Samille puuhamiehenä toimimisesta! Laitan titteliksi asustemestari tuohon nimimerkin alle!

Hekoheko-just-humour...!

Via Tapatalk

Onko arvausta, kuinka paksuja paketteja on tulossa, että tietää säätää postilaatikon kitaa isommalle (Bobi-postilaatikko)? Taisin tilata 2 paitaa ja 1 lippiksen. Mulla postilaatikko päivystää tienposkessa arkipäivisin yksikseen 5 päivää putkeen, joten ei viitsisi säätää ihan kokonaan auki.

Onko arvausta, kuinka paksuja paketteja on tulossa, että tietää säätää postilaatikon kitaa isommalle (Bobi-postilaatikko)? Taisin tilata 2 paitaa ja 1 lippiksen. Mulla postilaatikko päivystää tienposkessa arkipäivisin yksikseen 5 päivää putkeen, joten ei viitsisi säätää ihan kokonaan auki.

Mulla pitää olla postilaatikon kita vielä isommalla,kun eniten vissiin ostin. 3paitaa ja 2lippistä.:D
No eiköhän se postin nouto lappu sentään mahdu tohon pelti pönttösse.:heko:

Eihä ne sitä låådaan tunge, jollei se mahu... Tällöin menee takas paikalliseen postiin ja laittavat muistutuksen sitten pienoiskoossa........

Eihä ne sitä låådaan tunge, jollei se mahu...

Ei saisi, mutta tunkevat kuitenkin. Ajattelevat kai olevan hyvää asiakaspalvelua, kun ei tarvitse noutaa postista, mutta eivät ota huomioon, että postilaatikkoa/-luukkua ei välttämättä ole joka päivä kukaan tyhjentelemässä.

Sikäli on ollut tuuria, että tähän mennessä yhtäkään ylipaksua kirjettä ei ole kadonnut, mutta maalla mulla on tietenkin postilaatikko ulkona (kaupungissa postiluukku ovessa) ja postit kastuvat sateessa, jos jää luukun väliin jotain roikkumaan. Joko sen takia, ettei mahdu luukusta tai sitten vain laiskuudesta. Olettavat kai, että on ihan ok jättää luukkuun, jos ei ole sateesta tietoa seuravan 24 tunnin aikana. Tätä mainosten takia sateessa kastumista tapahtuu kerran pari kuukaudessa. Harmittaa, jos joku keräiltäväksi tarkoitettu lehti, esim. Vanhat koneet kastuu. Kuivuttuaan on ikävän näköinen.

Sanomalehti tulee mulle vielä kaupunkiin (eivät ole huomanneet, että olen muuttanut), mutta muut postit posti väkisinkäännyttää maaseutuosoitteeseen, kun olen sinne jo virallisen osoitteeni muuttanut, joten paitojen lähettäminen kaupunkiosoitteeseen ei onnistu.

Itte jokusen ( 4-5 ? ) vuotta tässä kanssa asunut nykyisessä osoitteessa X ja kirjat oli pitkään edelliseen osoitteeseen Y , monet postit, kun ilmoitin ositteeksi tän X, se tuli ilman mitään käännytyksiä tänne.
Postista joskus asiaa kysyttyäni sanoivat että sinne pistetään mikä esim lehden tilauksessa on.
VK-lehti oli juurikin yksi tälläinen, virallisesti olin muualla alkusyksyyn asti, mutta tänne tuli......

Jaa niin, siittä tulikin mieleeni, VK-lehden nrot 5 ja 6 tältä vuodelta, ei ole näkynyt vaikka parina päivänä niitä koittanut etsiä, ne lehdet on kuitenkin ihan omassa pinossaan.... pitääkin koittaa päivällä muistaa soitella sinne, kesto kun pitäisi tilausmuoto olla........

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin