Ei vaadi.Niin vaatii tietysti rakennusmääräyksetkin.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaadi.Niin vaatii tietysti rakennusmääräyksetkin.
Korjataan kunnan nutturapäät..Ei vaadi.
Ei nekään voi vaatia, kun 2018 rakennuslain uudistuksessa moiset typeryydet poistettiin. Painovoimainen ilmanvaihto käy, jos se on riittävä ja pystytään toteen näyttämään.Korjataan kunnan nutturapäät..
Joo näinhän se on nykyään, mutta saada sellainen suunnittelija joka laittaa nimen paperiin.Ei nekään voi vaatia, kun 2018 rakennuslain uudistuksessa moiset typeryydet poistettiin. Painovoimainen ilmanvaihto käy, jos se on riittävä ja pystytään toteen näyttämään.
Eihän se turhaa ole, saadaan myytyä kymmenillä tuhansilla brittipiiraspeltiä ja puhaltimia...Eikös sekin ole ihan turhaa energiankulutusta, jotain puhallinta pyörittää ilman vaihtumiseksi, kun vuosisatoja ilmanvaihto on toiminut ilmankin puhaltimia ?
Milläs ne puhallinkauppurit muuten eläisEihän se turhaa ole, saadaan myytyä kymmenillä tuhansilla brittipiiraspeltiä ja puhaltimia...
Juupa jaapa, pää asia että jutut rönsyilee![]()
Kyllä mulla ainakin niin tekee, samoin mökillä...Perinteisesti se hirsitalo on hengittänyt sanan varsinaisessa merkityksessä. Tosin riippuu tuulesta ja sen suunnasta.
Perinteisesti se hirsitalo on hengittänyt sanan varsinaisessa merkityksessä. Tosin riippuu tuulesta ja sen suunnasta.
Oisko oikea termi puhua vedosta näissä tapauksissa.Kyllä mulla ainakin niin tekee, samoin mökillä...
Ei mulla vetoa varsinaisesti tunnu, mutta kyllä huomaa, että tuulisella kelillä talo on viileämpi/lämpöpumppu käy tihverämpään. Annettaneen se anteeksi 110 vuotiaalle talolle. Tuolla mökillä kyllä hieman vetoisaa pakkasilla ja tuulella on, mutta se onkin tehty v. 1962 KESÄmökiksOisko oikea termi puhua vedosta näissä tapauksissa.![]()
.Kyllä mullakin talo jäähtyy tuulella, vaikka on tiiviiksi tehty muovien kanssa.Ei mulla vetoa varsinaisesti tunnu, mutta kyllä huomaa, että tuulisella kelillä talo on viileämpi/lämpöpumppu käy tihverämpään. Annettaneen se anteeksi 110 vuotiaalle talolle. Tuolla mökillä kyllä hieman vetoisaa pakkasilla ja tuulella on, mutta se onkin tehty v. 1962 KESÄmökiks.
Mutta kyllä täällä vaikuttaa selvästi enemmän, kuin tuolla kaupunkitalolla. Se oli pahamaineinen tiili-villa-tiili talo. Tosin kaupungissa tuulikaan ei päässyt samalla tavalla kimppuun, kuin täällä pellon ja rannan välissä.Kyllä mullakin talo jäähtyy tuulella, vaikka on tiiviiksi tehty muovien kanssa.
Perinteisesti se hirsitalo on hengittänyt sanan varsinaisessa merkityksessä. Tosin riippuu tuulesta ja sen suunnasta.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.