Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ei se mihinkään nukkumisiin tai heräämisiin vaiktua kuin enitään päivän-pari. Tuohan se harmitus on, kun illat on pimeitä, niin useaan kuukauteen ei näe valoisaa kuin viikonloppuna.Normaali ihminen piupaut välittää yhdestä kellon käännöstä. Ja jatkaa elämää eteenpäin.
Väitätkö, että me aamuvirkut emme ole normaaleja?Aamuihmiset yrittävät aina sortaa normaaleja ihmisiä. Hyvin harvan ihmisen enää tarvitsee herätä aamulla aikaisin navettaan. Siitä ajasta pitää jo päästää irti. Voisihan ne aamuihmiset pitää vain päänsä tyynyssä pari tuntia pidempään, vaikka silmät auki, jos ei enää nukuta ja antaa normaalien ihmisten nukkua väsymyksensä pois.
Olette vähemmistössä.Väitätkö, että me aamuvirkut emme ole normaaleja?
Onko vähemmistö epänormaaliaOlette vähemmistössä.
IltapäivälläYli viiten nukkuminen on sairautta.
Elät näköjään tekoälyn maailmassa, kuulut vähemmistöön, suurin osa ajattelee ihan itse.
Suuri osa tietokonetta käyttävistä käyttävät tiedonhakuun tekoälyä muodossa tai toisessa.Elät näköjään tekoälyn maailmassa, kuulut vähemmistöön, suurin osa ajattelee ihan itse.![]()
Minulla ei yhtään ota iltavirkut pattiin, iltakymmeneltä menen nukkumaan ja annan toisten elää omaa elämäänsä.Minua ainakin näin ilta/yöihmisenä ottaa pattiin aamuihmisten määräysvalta kaikessa. Onneksi sentään kaupanala on ottanut asian huomioon nykyään.
Me ei kuitenkaan pakoteta sua valvomaan yli sen iltakympin et pääset vaikkapa lääkäriin. Saattas häiritä suakin asia enemmän, jos oliskin niinpäin nämä aukioloajat.Minulla ei yhtään ota iltavirkut pattiin, iltakymmeneltä menen nukkumaan ja annan toisten elää omaa elämäänsä.
Täälläpäin on lääkärit vielä iltapäivälläkin töissä.Me ei kuitenkaan pakoteta sua valvomaan yli sen iltakympin et pääset vaikkapa lääkäriin. Saattas häiritä suakin asia enemmän, jos oliskin niinpäin nämä aukioloajat.
Meillä päin ajanvaraus alkaa klo 8.00 ja 8.01 kaikki päivän ajat on varattu.Täälläpäin on lääkärit vielä iltapäivälläkin töissä.
Monis paikois saa netin kaut aikoja varattua.Meillä päin ajanvaraus alkaa klo 8.00 ja 8.01 kaikki päivän ajat on varattu.
Niin, sieltä niitä klo 8.00 voi alkaa varaamaan ja 8.01 on kaikki varattu. Mikä siinä oli epäselvää?Monis paikois saa netin kaut aikoja varattua.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.