Kesäaika - ilo vai kiusa?

Normaali ihminen piupaut välittää yhdestä kellon käännöstä. Ja jatkaa elämää eteenpäin.
Juu, ei se mihinkään nukkumisiin tai heräämisiin vaiktua kuin enitään päivän-pari. Tuohan se harmitus on, kun illat on pimeitä, niin useaan kuukauteen ei näe valoisaa kuin viikonloppuna.

.

Screenshot_20260920_163433_Google.webp

Aamuihmiset yrittävät aina sortaa normaaleja ihmisiä. Hyvin harvan ihmisen enää tarvitsee herätä aamulla aikaisin navettaan. Siitä ajasta pitää jo päästää irti. Voisihan ne aamuihmiset pitää vain päänsä tyynyssä pari tuntia pidempään, vaikka silmät auki, jos ei enää nukuta ja antaa normaalien ihmisten nukkua väsymyksensä pois.
Väitätkö, että me aamuvirkut emme ole normaaleja?

Minua ainakin näin ilta/yöihmisenä ottaa pattiin aamuihmisten määräysvalta kaikessa. Onneksi sentään kaupanala on ottanut asian huomioon nykyään.

Minua ainakin näin ilta/yöihmisenä ottaa pattiin aamuihmisten määräysvalta kaikessa. Onneksi sentään kaupanala on ottanut asian huomioon nykyään.
Minulla ei yhtään ota iltavirkut pattiin, iltakymmeneltä menen nukkumaan ja annan toisten elää omaa elämäänsä.

Jo on ropleemat :virne: kelloa ei tarvii katella kun lennolle menossa tai kaikkoselle aika esim. verikokeisiin.

Minulla ei yhtään ota iltavirkut pattiin, iltakymmeneltä menen nukkumaan ja annan toisten elää omaa elämäänsä.
Me ei kuitenkaan pakoteta sua valvomaan yli sen iltakympin et pääset vaikkapa lääkäriin. Saattas häiritä suakin asia enemmän, jos oliskin niinpäin nämä aukioloajat.

Kaksi herätystä viideltä, kaksi nukkumaan menoa ilta yhdentoista aikaan, sitten valvotaan vuorokausi, ja aamu kuudelta nukkumaan pari kertaa, sitten kolme normaalimpaa päivää, ja alkaen taas klo viiden herätyksellä.
Huvittaa tuommoiset tunnin siirrot ja siitä vinkuminen.

Ja tämä toistuu täällä joka vuosi pari kertaa, eikä vielä tiettävästi kukaan ole porukasta siihen kuollut.

Aika monella on nukkumisrytmi ihan mitä sattuu kun katselee viestien kirjoitus aikoja.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin