Kesäaika - ilo vai kiusa?

3F0B5C5A-2022-44C6-9F37-718D1F86FD4F.webp

Ja vuonna 2022 (jaa) viikon 12 seitsemäntenä päivänä kellon tullessa kolme, se onkin oikeasti neljä. Hän totesi, että näin on hyvä.

Vielä kun pällin ja torson saa palautettua tähän oikeaan aikaan niin on oikeasti hyvä taas useamman kuukautta...

Näin sen pitäisi kellon olla, aaa kesän lapsi mä oon. Näin on ylhäällä ihmisten aikaan, sisäinen kello ei muuttunut talviaikaan joten heräsin aina klo 4.00 nyt nukutaan ruhtinaallisesti viiteen.

^muuten samoin mutta aikamääreet on 4:30 talviaika ja 5:30 kesäaika...
Pimeä aamuaika on tullut takaisin, prkl...

Talviaikaa ei ole olemassakaan, vaan normaali aika tai oikea aika. Kaikki muut ajat ovat vääriä ja totuuden vääristelyä, kuten Venäjällä. Jos haluaa herätä tunnin aikaisemmin, voi muuttaa Venäjälle. Sen länsiosassa eletään tunnin aikaisempaa aikaa. Eikö muutenkin kaikkea Venäjään liittyvää pitäisi boikotoida, miksi ei siis kesäaikaakin.

Valoisa aika on tunnin myöhässä yli 7 kk. Se on yli 210 tuntia, 9 vrk. Miettikääs sitä.

Niin sehän on kovasti siitä omasta rytmistä kiinni jos kesällä haluaa nousta auringon kanssa yhtä aikaa.
Ja mistä päästä sitä valoisaa aikaa laskee.

Pimeä aamuaika on tullut takaisin, prkl...

Talviaikaa ei ole olemassakaan, vaan normaali aika tai oikea aika. Kaikki muut ajat ovat vääriä ja totuuden vääristelyä, kuten Venäjällä. Jos haluaa herätä tunnin aikaisemmin, voi muuttaa Venäjälle. Sen länsiosassa eletään tunnin aikaisempaa aikaa. Eikö muutenkin kaikkea Venäjään liittyvää pitäisi boikotoida, miksi ei siis kesäaikaakin.
Kesäaika ei muuten ole venäläinen keksintö....
Ihmisillä on erilaisia heräämsirytmejä, mulle ei kesäaokaan siirto ole koskaan aiheuttanut vaikeuksia, normaaliaikaan siirto siinä mielessä että joutuu aamulla touhiulemaan omiaan tunnin pidempään kuin kesällä.
Sen verran immeiset mua tuntee ettei en pyydä tulemaan aamusta jotain himmaa tekemään, kusikaikoon oon ajanu aika monta henkilöä...

Valoisa aika on tunnin myöhässä yli 7 kk. Se on yli 210 tuntia, 9 vrk. Miettikääs sitä.
Se on juurikin hyvä, että aamulla on pimeää ja illalla valoisaa. Ei hyvin valaistussa hallissa töissä ole mitään väliä vaikka ulkona olis sysipimeää, mutta ulkotöitä tehdessä illalla työpäivän jälkeen on luonnonvalosta hyötyä.

Tähän asiaan olisi erittäin helppo ratkaisu , jolla saataisiin kaikki tyytyväisiksi .
Ehkä .
Kun toiset ovat sitä mieltä , että kellojen siirrot tunnilla ovat ok , ja toiset eivät .
Niin siirryttäisiin käytäntöön , jossa kelloja siirrettäisiin vain puoli tuntia .
Mutta eihän nämä mäntit päättäjät tajua edes näin yksinkertaista asiaa . Ja sen tähden meillä kansalaisilla on tästä aiheesta sama keskustelu keväin syksyin vuodesta toiseen .
Paljonkohan siihen on mennyt , ja tullee menemään aikaa ?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin