Kehnot tuotteet

Ehkä ennenkin jutellu, mut ukon maasto merkkinen kuormaaja. Ajaa se asiansa ja paljon ollut tarvetta.
Mutta suunnittelussa ja laadussa ois ollu parantamisen varaa.
Toiki talla. Ajattelin, et tarvii polttaa puoli pulloa kaasua, et saa suoraksi, et saa sylinterin tapin pois. Ja paskat. 5 kertaa per puoli mätkäsi moskalla, a'vot, suoristu. Enää en ihmettele, et on vinoksi menneet.
IMG_20260402_094012031_MFNR.webp
IMG_20260402_094106393_MFNR.webp

Taas tätä lajia. En tiedä onko alkuperäinen vai vaihdettu joskus. Muttta vaikka olis 30 vuotta vanhaa, en soisi moista tapahtuvan.
Made in usa.
IMG_20260427_090625582_MFNR.webp

Taas tätä lajia. En tiedä onko alkuperäinen vai vaihdettu joskus. Muttta vaikka olis 30 vuotta vanhaa, en soisi moista tapahtuvan.
Made in usa.
Näytä liitetiedosto 167132
Nykyisillä säännöillä kun on rajoitettu kumin lisäaineistusta ja lisätty bensiinin lisäaineistusta, tapahtuu tuo laatumerkkien bensaletkuillekin jopa alle vuodessa. 2005 kiellettiin ympäristösyistä monien kemikaalien käyttö kuluttajatuotteissa ja vaikutukset näkyy selkeästi mm. kumituotteissa ja lasissa.

Viimeksi muokattu:
Bilteman kierretapit jotka EIVÄT ole pikaterästä on kelvottomia teräksen kierteytykseen. Edes pehmeähköön perus rakenneteräkseen ei tahdo tulla kierrettä, tappi tylsyy, hirttää kiinni ja katkeaa liian helposti.

Made in usa.
Näytä liitetiedosto 167132
Mulla alkoi Planarin polttoaineletkunpätkät vuotamaan. Kolme vuotta taisi olla ikää "huippulaadukkaalla" letkulla. Kaikkiaan viisi yhdyspätkää vaihdoin taas "huippulaadukkaaseen" letkuun. Pitänee seurata ja vaihtaa ilmeisesti vuoden välein

Mulla alkoi Planarin polttoaineletkunpätkät vuotamaan. Kolme vuotta taisi olla ikää "huippulaadukkaalla" letkulla. Kaikkiaan viisi yhdyspätkää vaihdoin taas "huippulaadukkaaseen" letkuun. Pitänee seurata ja vaihtaa ilmeisesti vuoden välein
Tuli tällainen poikkeus vahvistaa säännön tapaus mieleen. Mulla on veneessä ollu useamman vuoden kiinan vebasto omalla, mukana tulleella letkullaan ja iha notkee. Toki löpöä siellä. Ja mönkijään pistin talvella samanmoista bensaletkuksi, kun oli jäänyt yli. Aika näyttää, kuinka pelaa.
Kun yleensä kiinanlaitteissa kumiosat aivan luokatonta, vaikka muuten olisikin ok.

Tuli tällainen poikkeus vahvistaa säännön tapaus mieleen. Mulla on veneessä ollu useamman vuoden kiinan vebasto omalla, mukana tulleella letkullaan ja iha notkee. Toki löpöä siellä. Ja mönkijään pistin talvella samanmoista bensaletkuksi, kun oli jäänyt yli. Aika näyttää, kuinka pelaa.
Kun yleensä kiinanlaitteissa kumiosat aivan luokatonta, vaikka muuten olisikin ok.
Omilla havainnoilla ei mene kovaksi, mutta alkaa vuotamaan, tulee pistemäisiä tai repaleisia reikiä, joku kemikaalien taistelu varmaan. Soputeltassa vielä pieni pätkä originellia, kun se tankin lähtö oliki 2 kokoa isompi kun luulis.

Omilla havainnoilla ei mene kovaksi, mutta alkaa vuotamaan, tulee pistemäisiä tai repaleisia reikiä, joku kemikaalien taistelu varmaan. Soputeltassa vielä pieni pätkä originellia, kun se tankin lähtö oliki 2 kokoa isompi kun luulis.
Mulla letkuvuodot alkoivat samoihin aikoihin, kun vaihdoin tavan dieselin MY dieseliin. En usko MY dieselin olleen varsinaisesti vuodon syy, vaan oletan sen puhdistaneen sakkaumia ja siten letkut alkoivat vuotaa liitoksista ja ehkä niistä pienistä halkemistakin.

Se oranssi nestekaasuletku ei pyvi millään polttoaineella, ei varmaankaan ole made in China. Kiinalaiset ei osaa tehdä kumia!

Se oranssi nestekaasuletku ei pyvi millään polttoaineella, ei varmaankaan ole made in China. Kiinalaiset ei osaa tehdä kumia!

Siitä letkusta oli joskus joku laittanu töissä olevaan Åkermaniin polttoaineelle , sai laittaa nyt roskiin ja uutta tilalle

Eihän ne kaikki kestä edes kaasussa aikaansa. Niillä on suositeltu käyttöikä joka on yllättävän lyhyt.

Tuoli kyljelleen kovalle lattialle ja kankaan tukiraudan pultti rungon läpi. Kiristettävän kankaan tukirautaan pitkä tukeva rengasrauta ja itse polvillaan keikkuvan raudan painatus painoksi keikkumaan, sitten huojuen ilman tukipistettä yrittä sohrata muttetria huulille. Tällaisia temppuja piti tehdä kuusi kertaa, se kangas kun on samaa kuin trampoliineissa, aika jämäkkää venytettävää. Minun mielestä se oli akropatiaa, eikös tätä sanaa käytetä sirkuksen tasapainotaiteilijoista?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin