Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Nykyisillä säännöillä kun on rajoitettu kumin lisäaineistusta ja lisätty bensiinin lisäaineistusta, tapahtuu tuo laatumerkkien bensaletkuillekin jopa alle vuodessa. 2005 kiellettiin ympäristösyistä monien kemikaalien käyttö kuluttajatuotteissa ja vaikutukset näkyy selkeästi mm. kumituotteissa ja lasissa.Taas tätä lajia. En tiedä onko alkuperäinen vai vaihdettu joskus. Muttta vaikka olis 30 vuotta vanhaa, en soisi moista tapahtuvan.
Made in usa.
Näytä liitetiedosto 167132
Mulla alkoi Planarin polttoaineletkunpätkät vuotamaan. Kolme vuotta taisi olla ikää "huippulaadukkaalla" letkulla. Kaikkiaan viisi yhdyspätkää vaihdoin taas "huippulaadukkaaseen" letkuun. Pitänee seurata ja vaihtaa ilmeisesti vuoden väleinTaas tätä lajia. En tiedä onko alkuperäinen vai vaihdettu joskus. Muttta vaikka olis 30 vuotta vanhaa, en soisi moista tapahtuvan.
Made in usa.
Näytä liitetiedosto 167132
Tuli tällainen poikkeus vahvistaa säännön tapaus mieleen. Mulla on veneessä ollu useamman vuoden kiinan vebasto omalla, mukana tulleella letkullaan ja iha notkee. Toki löpöä siellä. Ja mönkijään pistin talvella samanmoista bensaletkuksi, kun oli jäänyt yli. Aika näyttää, kuinka pelaa.Mulla alkoi Planarin polttoaineletkunpätkät vuotamaan. Kolme vuotta taisi olla ikää "huippulaadukkaalla" letkulla. Kaikkiaan viisi yhdyspätkää vaihdoin taas "huippulaadukkaaseen" letkuun. Pitänee seurata ja vaihtaa ilmeisesti vuoden välein
Omilla havainnoilla ei mene kovaksi, mutta alkaa vuotamaan, tulee pistemäisiä tai repaleisia reikiä, joku kemikaalien taistelu varmaan. Soputeltassa vielä pieni pätkä originellia, kun se tankin lähtö oliki 2 kokoa isompi kun luulis.Tuli tällainen poikkeus vahvistaa säännön tapaus mieleen. Mulla on veneessä ollu useamman vuoden kiinan vebasto omalla, mukana tulleella letkullaan ja iha notkee. Toki löpöä siellä. Ja mönkijään pistin talvella samanmoista bensaletkuksi, kun oli jäänyt yli. Aika näyttää, kuinka pelaa.
Kun yleensä kiinanlaitteissa kumiosat aivan luokatonta, vaikka muuten olisikin ok.
Mulla letkuvuodot alkoivat samoihin aikoihin, kun vaihdoin tavan dieselin MY dieseliin. En usko MY dieselin olleen varsinaisesti vuodon syy, vaan oletan sen puhdistaneen sakkaumia ja siten letkut alkoivat vuotaa liitoksista ja ehkä niistä pienistä halkemistakin.Omilla havainnoilla ei mene kovaksi, mutta alkaa vuotamaan, tulee pistemäisiä tai repaleisia reikiä, joku kemikaalien taistelu varmaan. Soputeltassa vielä pieni pätkä originellia, kun se tankin lähtö oliki 2 kokoa isompi kun luulis.
Se oranssi nestekaasuletku ei pyvi millään polttoaineella, ei varmaankaan ole made in China. Kiinalaiset ei osaa tehdä kumia!
10v on vaihtoväli.Eihän ne kaikki kestä edes kaasussa aikaansa. Niillä on suositeltu käyttöikä joka on yllättävän lyhyt.
Siis mitä? Vittu minä mikään viisas ole, tahdon elää vain hetkessä. Kirjoitan niin kuin puhutaan Karjala - Savolaisittain puhutaan nuoralla käveliöistä agropaateina.Vieläkin pitäisi vähän säätää.
Vähän BehmentääSiis mitä?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.