Kebab ravintelit ja arvostelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kymi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Torin kebab-grilli Toijala

Akaa, Toijala
Kirkkotori
37800 Toijala (vaimon kotipitäjä)
Kebab Ranskalaisilla, Riisillä ja Salaatilla
Aina syöty paikanpäällä (noin 50 kertaa arviolta)
LIHA= Ohutta niin kuin pitää. Iso köntti mistä leikataan, ei mikro meininkiä. Maku jotenkin poikkeava normaalista valtavirrasta, vaikea sanoa mutta hyvää on.
SOOSSI: Joku perus, ei säväytä
LISUKKEET: Pitää muistaa sanoa että ei sinappia ja sipulia tai muuten tulee kaikki! Tosi hyvää salaattia minun makuun.
LISUKKEET: Voi olla jos tilaa?
YLEISARVOSANA: 8½ - 9 (tää on oikeasti vähän erilainen) Ihan perussiisti

Suosittelen. Kebua joka on aavistuksen erilaista ja paistetaan vartaassa paikanpäällä. Ihan riittävän kokoiset annokset hintaan nähden. Tuplaliha myös saatavilla...joskus tilattu :vislari:

Ja itsehän esimerkin omaisesti avaan topicin omalla luottopaikalla

Ararat Klaukkala
http://www.klaukkalaararat.fi/
Tutunomaisesti siinä Klaken Shittarin alapihalla (Nurmijärven Klaukkalassa)

- Tilattu: kebab ranskalaisilla, tulinen kastike
- Syöty paikanpäällä
- Liha 9.5
- Soossiosasto 9
- Lisukkeet 8.5
- Yleisarvosana 8.5

Tulinen kastike nyt ei varsinaisesti tulisuudella pääse iskemään, mutta paikanpäällä on tarjolla punaista tabascoa ensihätään. Liha on leikattu kohtalaisen pieniksi, josta syystä maukasta paistopintaa on tarjolla aika paljon. Yleensä erittäin nopea palvelu tilauksesta annoksen saamiseen. Monia kertoja oon keräillyt askarteluvälineitä kun annos on jo salin puolella arpomassa pöytää jonne en ole vielä ennättänyt. Ranskisten paistoaste on mukavan rapsakka. Tila siisti, valoisa ja avara, toki edellisestä sisustuksesta pidin ehkä enemmän.

Mukaan otettuna ranskalaiset vähän vettyy ja soossit menettää paksuuttaan, silti ihan ok.

Sen verran hyvä tuo annos on ollut, että ravintolan laajasta tarjonnasta en ole vielä päässyt nauttimaan. Ja kuitenkin ainakin kymmenisen vuotta tuolla olen ravannut joskus enemmän, joskus vähemmän. Kokonaisuus toimii omaan makuuni erittäin hyvin.

kunhan löydän housut, niin lähden tänne koeajamaan kebangin. Jos tuote ei ole hyvä, niin pahoitan mieleni! Jos tuote on luvatun hyvä, niin en pahoita mieltäni ja olen iloinen. Eli, näihin tunnelmiin, jos selviydyn matkasta, niin koitan muistaa raportoida miten kävi.

kunhan löydän housut, niin lähden tänne koeajamaan kebangin. Jos tuote ei ole hyvä, niin pahoitan mieleni! Jos tuote on luvatun hyvä, niin en pahoita mieltäni ja olen iloinen. Eli, näihin tunnelmiin, jos selviydyn matkasta, niin koitan muistaa raportoida miten kävi.
tuolla meinasin myös paluumatkalla jotain haukata....8-

käväsin tuolla klaukkalan araratissa
- Syöty paikanpäällä
- Liha 9.5, eli tässä komppaan kymiä
- Soossiosasto kymin mukaan 9. Herää kysymys onko kymi ikuna syönnyt oikein hyvää kepankia. Soosi oli "ei näin hyvää riihimäestä saa", mutta esim hevalille se ei pärjännyt mitenkään. Eli arvostelu ehkä joku 8
- Lisukkeet 8.5, sallaatti pöytä oli oikein passeli, jotain kurkkua & tomaattia jne oisi kaivannut
- Yleisarvosana 8.5

elikkästä:
asustelen tässä lopella, ja olen edelleenkin sitä mieltä, että jos haluaa kepangille lähteä, ajomatkaa tulee se 110km suuntaansa kun poikkeaa hevalissa. Mutta, jos ihan koko päivää ei halua kepangin metsästykseen käyttää, niin tämä klaukkalan ararat on oikein mukava paikka. Mielestäni on inan verran parempi kuin kimene hämeenlinnassa, joka on tähän asti ollut tollanen pienemmän ajomatkan päässä ollut kepankila (matkaa vain 50km suuntaansa)

Helvata kun rupesi tekemään mieli kepukkaelukkaa, Huihain kytkytin vaan niin heikossa hapessa ettei viitti lähtiä luistattelemaan

käväsin tuolla klaukkalan araratissa
- Syöty paikanpäällä
- Liha 9.5, eli tässä komppaan kymiä
- Soossiosasto kymin mukaan 9. Herää kysymys onko kymi ikuna syönnyt oikein hyvää kepankia. Soosi oli "ei näin hyvää riihimäestä saa", mutta esim hevalille se ei pärjännyt mitenkään. Eli arvostelu ehkä joku 8
- Lisukkeet 8.5, sallaatti pöytä oli oikein passeli, jotain kurkkua & tomaattia jne oisi kaivannut
- Yleisarvosana 8.5

elikkästä:
asustelen tässä lopella, ja olen edelleenkin sitä mieltä, että jos haluaa kepangille lähteä, ajomatkaa tulee se 110km suuntaansa kun poikkeaa hevalissa. Mutta, jos ihan koko päivää ei halua kepangin metsästykseen käyttää, niin tämä klaukkalan ararat on oikein mukava paikka. Mielestäni on inan verran parempi kuin kimene hämeenlinnassa, joka on tähän asti ollut tollanen pienemmän ajomatkan päässä ollut kepankila (matkaa vain 50km suuntaansa)

Hyvä jotta kelpas. Mä ehdin jo koko päivän olla hädissään että miten tässä käy, saanko suosituksineni ympäri korvia. Tuli kyllä itselläkin näiden tekstien jälkeen Ararat kebu-fiilis, mutta eivät tuo tänne asti ja mulla on sapuskat muutenkin jo uunissa.

Hyvä jotta kelpas. Mä ehdin jo koko päivän olla hädissään että miten tässä käy, saanko suosituksineni ympäri korvia. Tuli kyllä itselläkin näiden tekstien jälkeen Ararat kebu-fiilis, mutta eivät tuo tänne asti ja mulla on sapuskat muutenkin jo uunissa.
nyt kostoksi sinulla on velvollisuus käydä koeajamassa http://www.heval.fi/ ja raportoida tulokset tänne. Suosittelen kokin ranskalaisia, eli kebab raneilla

No mä oisin voinu tuoda kun kerta kävin :)

Nyt jos Kauhavalta merssun hakee niin pitää syödä mennessä Tampereella ja paluumatkalla Seinäjoella :oops:

Jos pargasille eksyy, siinä on kolme kebulaa 50m säteellä. Parpizzassa ainakin todella iso rullakebab, ja makukin on hyvä, kebab venetsia ihan tasaisen hyvä, siinä eniten käyty. Siitä kolmannesta ei emäntä ainakaan tykkää heidän pitsoista. Ja kerran otin jonkun pargas spesialin, 8€. Sitten se olikin kympin ja siitä kysyin, eikös se ole 8€? Aa hinta olla muuttunu o_O

Mynämäellä oscar. Liha todella vaaleaa, outo soossi, eikä mitään salaattia tms. Eli ainakin kebu ranuilla annoksessa liha, soossi ja ranskalaiset pelkästään. Salaatit saa itse hakea salaattipöydästä. En tykännyt.

Turussa kristal tunnettu isoista annoksistaan, otan aina perus pitakebabin kun sen jaksaa syödä. Ja ihan hyvää on. Ja siellä käyminen on kokemus, tuntuu, että olisi pienessä hiprakassa, koska lattia on niin vino :D
Messukeskuksen/jäähallin lähellä sijaitsee.

Ei oo kompetenssia kyllä kouluarvosanoja antaa.

Jaa, melisa kebab, wärtsilää vastapäätä on hyvä pitakebab, se on parilla paistettu rapsakaksi, siitä tykkäsin. Ja saman paikan merenneitokebeb on ihan jees, mustekalarenkaita kuuluu annokseen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin