Jorinaa renkaista, vanteista, tyylistä ja sen puutteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Josva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei rav4 takapenkkiä, örisee aikalailla, oisko putkistosta jotain poistettu.

Mutta aikanaan kävi aika mekkala bussissa kun kuus kappaletta piti pölinää takana.

Joo varsinkin Kalkkunan veekasista. Sitä lörpötystä on varmaan vtun kiva kuunnella kaiket päivät..
Pahemmin siittä vissiin kärsii sivulliset.
Tai sitten kuskit on jo järjestäen kuuroja. Toi kuuluu useemman kilometrin päähän varsinkin kun mäkeen vedättää.

Joo varsinkin Kalkkunan veekasista. Sitä lörpötystä on varmaan vtun kiva kuunnella kaiket päivät..
Eräällä ex työkaverilla meni joskus aikoinaan 143:sta pakoputkesta jousto poikki ennen vaimenninta, kehui että oli se ensiksi ihan hauskan kuuloinen, mutta 100 kilsan jälkeen alkoi jo veetuttamaan melkoisesti. Mulla oli yhdessä ex ajokissa R620 joku norski-poika tehny ennen vaimenninta sellaisen pikkuauton pakoputken kokoisen sivuhaaran maahan, siinä oli sellainen matahko kumea ääni, muttei kovinkaan häiritsevä verrattuna normaaliin putkeen.
Joku mulle joskus väitti ettei se suora putki mölise hyttiin jos se on vedetty siihen ihan vetopyörän eteen, mutta jos sen kuulee vastaantullessa sadan metrin päästä niin täytyyhän sen sinne omaan hyttiinkin melkoista mekkalaa pitää

Eräällä ex työkaverilla meni joskus aikoinaan 143:sta pakoputkesta jousto poikki ennen vaimenninta, kehui että oli se ensiksi ihan hauskan kuuloinen, mutta 100 kilsan jälkeen alkoi jo veetuttamaan melkoisesti. Mulla oli yhdessä ex ajokissa R620 joku norski-poika tehny ennen vaimenninta sellaisen pikkuauton pakoputken kokoisen sivuhaaran maahan, siinä oli sellainen matahko kumea ääni, muttei kovinkaan häiritsevä verrattuna normaaliin putkeen.
Joku mulle joskus väitti ettei se suora putki mölise hyttiin jos se on vedetty siihen ihan vetopyörän eteen, mutta jos sen kuulee vastaantullessa sadan metrin päästä niin täytyyhän sen sinne omaan hyttiinkin melkoista mekkalaa pitää
Kun se on uskonto, niin ei häiritse :virnpeuk:

Taivalkosken Aatun kaaniassa on suorat putket ylös ..ja korjauskehotus edellisen omistajan katsastuksen ajalta puutteellisesta äänenvaimennuksesta..

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin