Jorinaa renkaista, vanteista, tyylistä ja sen puutteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Josva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on retkipakussa eurokitkat (Goodyear Vector 4Seasons Cargo). Ovat kyllä hiljaiset ja ihan mukavat ajettavatkin.
Henkilöautossa on todella meluisat Bridgestonit. Jahka ne kuluu, niin tilalle tulee Goodyearit (Goodyear EfficientGrip Performance 2). Ne ovat aika kehnot renkaat kestävyydeltään, mutta todella hiljaiset ja mukavat ajettavuudeltaan.
Vanha paku saa mennä halpis Goodride renkailla kesällä. Kohtuu hiljaiset ja kestävät järkirenkaat.
Talvella sitten nastarenkaat tarvittaessa ja ne sattumalta on kaikissa autoissa Nokian renkaat.

Aika paljonkin näyttää maailmaasi ääntä mahtuvan.:virne: volkkarissa ajoin yhdet eurokitkat loppuun kesäpyörinä, ihan mukavat kummit oli ajaa. Rav4 laitan kesäkummeiksi kanssa seuraavana jotkut sellaiset ihan pikkasen paremman pidon vuoksi.

Kyllä nuoremmatkin neuvovat. Olen harkinnut ja sanonut ääneenkin, pitäisikö ottaa autoon mukaan tyynynliina tai papukaijoille ainakin sarjakuvissa laitettava huppu mukaan, jolla hiljentää naisystäväni.
Mulla loppu neuvominen kun emäntä ei oikein silloin uskaltanu ajaa kaupungeissa, oltiin menossa isollae kirkolle ja neuvoo tuli riittävästi, vetäisin heti siinä kehäkolmosen jälkeen linkkupysäkille ja sanoin että mä siirryn vänkäriksi, tuu ratin taa kun kerran osaat paremmin.
Hyppäsin ulos ja polttelin röökin mut ei kukaan tullu kuskin paikalle, jouduin jatkamaan kuskin mut enää ei neuvottu...

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin