ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä konttaan kumihanskat kädessä räystästä myöten, ja heittelen roskat alla puolella liikkuvaan kottikärriin.
Onneksi on matala harjane talo.
juu ei oo mun juttu... en pidä korkeista paikoista ja joku (allekirjoittanut) keksi tehä 2 kerroksisentalon. räystäät on noin 7 metriä maasta. mielummin jollain tikulla rassaan maasta käsin.

75mm mutta mulla on vaan 3m jatkoa ja sekin rupee kampeamaan klappia jo kenoon kun kaasuttelee joten 6m voi olla vähän haastavaa jos ei ole joku hulk :virne:

Se on nyt viikonloppuna isot veteraanikonepäivät oulaisissa. olis hyvä keli. saa nähä meneekö 20k kävijän raja rikki.
Jos perjantaina tähtäis pelipaikoille.

Se on nyt viikonloppuna isot veteraanikonepäivät oulaisissa. olis hyvä keli. saa nähä meneekö 20k kävijän raja rikki.
Vähän on samat suunnitelmat että tuolla voisi käydä. Tosin launtaina pelipaikalle.

Paljoko tuon halkaisija lienee? Eikö korvaavan tekis viemäriputki osista? Puhalluspäätä voi varmaan senverran kuumailmapuhaltimen avustuksella muotoilla..

Joo, eiköhän tuo kannata itse väsätä, mallia @klappi . Tuossa Makitan DUB184 akkupuhkujassa puhaltimen putken ulostulo on tuota 75 mm luokkaa. Kuvissa näyttäisi Makitan ränninputsausputki olevan samaa luokkaa. Ulostulon käyrä ehkä vähän ohuempaa?

110 mm alkaisi olla aika raju, ainakin jos on 6 m salko minkä kanssa heilua. :D

Jää kyllä tänäkin vuonna lähtemättä.
Tuo välimatka, 500km per suunta päiväreissuksi, se on vähän turhan paljon ( pari kertaa tuon tehneenä ) , ja sit on melkeinpä ihan liikaa puuhaa muutenkin, täällä pajan nurkilla ....

Jää kyllä tänäkin vuonna lähtemättä.
Tuo välimatka, 500km per suunta päiväreissuksi, se on vähän turhan paljon ( pari kertaa tuon tehneenä ) , ja sit on melkeinpä ihan liikaa puuhaa muutenkin, täällä pajan nurkilla ....
se on niinkuin täältä paukkeille, liikaa välimatkaa lähtä käymään vaikka kuinka mielitekis. Ja vielä kiireisimpään kevät aikaan.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin