Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Et kai vaan ole syyllistynyt liikennerikkomukseen ja käyttänyt matkapuhelinlaitetta autoa ajaessa? Hyihyi...
Et kai vaan ole syyllistynyt liikennerikkomukseen ja käyttänyt matkapuhelinlaitetta autoa ajaessa? Hyihyi...![]()
Eka erän jälkeen Kanada-Suomi 4-0![]()
Pässin ruorissako ne on kuvat kuvattu?Ei kai kukaan semmoseen sorru.
Pässin ruorissako ne on kuvat kuvattu?
Mun työpaikalla se sorvi on irroitettavissa telineestään ja sen voi kiinnittää paikallaan olevaan levyyn/mahdollisiin kiinnikkeisiin. Useita mazdan levyjä olen paikallaan sorvannut.Mazdoja oon sorvannu varmaan satoja. Mazda merkkiliikkeessä kun olin töissä. Se levy menee sorviin kaikkine napoineen, kun irti päästää iskarista ja alapallosta ja puristaa navasta kartioitten väliin. Jollain rautalangalla sitten se napahässäkkä kiinni, ettei pyöri mukana. Hyvin mahtuu sorvaamaan.
Juu, kait ..... Sen maalin jälkeen vaihtu kanava ......Kanadalta heikko toinen erä, vain yks maali, 5-0
Tollasia lusmuilijoita, kyllä sitä juhlitaan kun menestystä tulee mutta kun tulee turpaan ni käännetään selkä! Vaikka siis mehän on hävitty tää peli =D.Juu, kait ..... Sen maalin jälkeen vaihtu kanava ......
Talonmies laiskottelee?
ei saa eritellä pitää sanoa talonhenkilöTalonmies laiskottelee?

Onko henkilöllä nivelessä tuntoja?ei saa eritellä pitää sanoa talonhenkilö![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.