ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sakalta tuli tuo veljen sähköpaku, ei kai siinä mitään ihmeellistä oo ollu. Oli kyllä ajettu vain 30k ja pari vuotta vanha sillon

Kamux ja Saka taitavat olla pahimmat koijarit koko alalla?
Kamuxilta olen parikin autoa ostanut jotka olivat huutokaupat.comissa myynnissä myydään eniten tarjoavalle. Siis satasien autoja. Kuitenkin kuvat olivat rehellisiä ja kertomus autosta vastasi todellisuutta. Molemmat olivat oikeasti parempia mitä kamux oli vioista kertonut.

Sakan myymäksi ei ole. Ja uusi paku ostetaan yleensä yritykselle ajoon, eikä pihalle seisomaan.
Asentaja menee aamulla työmaalle ja päivän päätteeksi takasi kustannuspaikalle, mutta tarvitsee tavaraa ja työkaluja mukaan niin pakettiauto mahdollisesti välttämätön vaikkei kilometrrjä niin kaiheasti tulekkaan

Asentaja menee aamulla työmaalle ja päivän päätteeksi takasi kustannuspaikalle, mutta tarvitsee tavaraa ja työkaluja mukaan niin pakettiauto mahdollisesti välttämätön vaikkei kilometrrjä niin kaiheasti tulekkaan
Saka möisi tuollaisen 300 km ajettuna.

Tuossa viime vuoden puolella isä osti auton Kamuxilta etäkaupalla. Auto todettiin mädäksi ja palautettiin, Kamux palautti koko summan vaikka autolla oli vähän ehditty ajaa, eivät veloittaneet edes mitään pesukustannuksia vaikka elettiin syksyn kurakelejä. Palauttivat eurolleen maksetun summan ja heti samana päivänä. Vaikka autoyksilö oli mitä oli, niin liikkeen toimintaa ei tässä tapauksessa voi moittia.

Sakan myymäksi ei ole. Ja uusi paku ostetaan yleensä yritykselle ajoon, eikä pihalle seisomaan.
Mulla on vuoden vanha työauto, 13tkm mittarissa...
Seisoo usein monillakin pihoilla, mutta tekee nuokin kilsat jo 65km/työpäivä...

Ja mitä tuosta sakan mollauksesta puhut niin en allekirjoita, Saka on ainoa isompi autoliike jonka kanssa olen päässyt kauppoihin.. kertoivat auton kunnon rehellisesti ja tarkastaessani huomaamista vioista vähensivät reilusti hintaa..

Eilen tuli Telialta tekstiviesti jossa kerrottiin että sun liittymä on vaihdettu 5G versioksi päivitysten yhteydessä ilman lisämaksuja liittymän hintaan. Tuolla numerolla on meidän langattoman tukiaseman liittymä jossa modeemi on jo 5G yhteensopiva. Katselin modeemin merkkivaloja ja totesin että nyt palaa 5G valmiusvalo.
Oikeasti en uskonut että täällä sivukylällä voisi 5G mitenkään toimia kun jo 4G vaatii tuplat suunta-antennit tomiakseen. Kokeilin kuitenki speedtestillä ja yllättäen 125 megaa tuli kotiinpäin. Normaalisti 4G on tarjonnut 30-70 megaa. Tyytyväinen olen.

Mulla on vuoden vanha työauto, 13tkm mittarissa...
Seisoo usein monillakin pihoilla, mutta tekee nuokin kilsat jo 65km/työpäivä...

Ja mitä tuosta sakan mollauksesta puhut niin en allekirjoita, Saka on ainoa isompi autoliike jonka kanssa olen päässyt kauppoihin.. kertoivat auton kunnon rehellisesti ja tarkastaessani huomaamista vioista vähensivät reilusti hintaa..
No, parista autosta hieroin kauppaa, molemmat XC70 Volvoja. Alle 100000 km ajettuina möivät ja kaikkialta näkyi yleinen kuluneisuus, varmasti oli tuplamäärä ajettu, Ruotsista uitettuja olivat. Hinta oli kuitenkin sitä luokkaa mitä noilla kilometreillä yleensä. Hyvityshinta vanhasta olisi ollut tasan puolet siitä millä tein kaupat alle 50000 km ajettuun Kouvolan osulasta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin