Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Muistan sitten oikein, tosin hämärien muistikuvien mukaan se pytty ei kovin kauan kestänyt ennenkuin männänrengas meni poikki ja oli vaihdettava taas pytty.58 cm^3 Zetaa ainakin. Mulla pitäisi olla jossain tallissa sellainen käytännössä käyttämätön yksilö.
Ei käy. Minarelli on ihan omansa. Minarelli kestää hyvin viritystä. Perusteiltaan se on sama kuin 50 cc RR-pyörän moottori.Käykö Puchin sylinteri minarelliin? Vai mikä se raisussa oli?
Minarelli oli raisussa, en usko että käyvät ristiin.Käykö Puchin sylinteri minarelliin? Vai mikä se raisussa oli?
Mihin kone malliin? Se minun Raisu on vieläkin tallessa ja löytyykö mäntää?58 cm^3 Zetaa ainakin. Mulla pitäisi olla jossain tallissa sellainen käytännössä käyttämätön yksilö.
Mulla se oli tarkoitus tulla P4E moottoriin, rivoitukseltaanhan se on vastaava kuin P4R ja taisi vaatia myös sellaisen kannen. Oikeaa mäntää ei saa, mutta taisin sovitella tuohon(kin) PV:n 42 mm mäntää. Nyt siinä on kiinni melko reilusti viilattu vakiosylinteri jonka porasin 42 mm, sen kantta on myös muokattu istumaan sen kaveriksi.Mihin kone malliin? Se minun Raisu on vieläkin tallessa ja löytyykö mäntää?
Ennen vanhaan aapisessa opetettiin että d on huono t, mistä eräs bändi sitten keksi nimensäTuota tai ehkä oikeammin nasaalisti duoda.
Minun Raisu on P4R koneella, pitää ruveta etsimään siihen osia. Kytkin remontin siihen muistaakseni tein aikoinaan.Mulla se oli tarkoitus tulla P4E moottoriin, rivoitukseltaanhan se on vastaava kuin P4R ja taisi vaatia myös sellaisen kannen. Oikeaa mäntää ei saa, mutta taisin sovitella tuohon(kin) PV:n 42 mm mäntää. Nyt siinä on kiinni melko reilusti viilattu vakiosylinteri jonka porasin 42 mm, sen kantta on myös muokattu istumaan sen kaveriksi.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.