ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä en kyllä jaksa alkaa kelaamaan joka sanaa jota suusta ulos ääneen pääsee, jos ei puhetta pysty ärsyyntymättä kuuntelemaan ni eiku häippäsee kuuntelemasta.

Kyllä jotku hermostuu melko pienestä sanomisesta, toisaalta kun joka toinen sana on se niinku tai vieläpä "niinku ööö tota...," voisi olla parempi ettei hirveesti keskustele asiasta, koska ainakin mulle joteski tulee aatoksiin jotta ei oo kauheen kiinnostunu tai asiasta tietävä aiheesta josta puhutaan.

Teini-ikä varsinkin naisoletetuilla luo monesti tarpeen viljellä niinkua. Niinku silleen joka toisena niinku sanana tai niinku sillee tosi usein. Sitä on kieltämättä raskas kuunnella, vaikkei olisi lyhyttä pesäpallohaastattelua pidempi juttu. 20-25 ikävuoden jälkeen alkaa jostain syystä helpottamaan, ei tietty kaikilla.

Sama täällä, ja menenkin helposti lukkoon, jos pitää yksinkertaisemmalle(pitkälti vanhempia) tapaukselle jotain
nykyaikaista/"monimutkaista" selventää. Semmoisissa keskusteluissa sitä niinku saatan minäkin joskus viljellä.

Ja juu, ei juuri kiinnostele ärsyttääkö se tai tämä kuuntelijaa, jos kuitenkin vastaan, enkä vain "KVG" tms..

no on nämäkii nyt perkele markkinat ku ei saa grillimakkaraa miltään kojulta. muikutki oli hätäseen tuuman mittasia ni ei ne ees maistu kalalta, jauholta ja rasvalta.

Mihin kone malliin? Se minun Raisu on vieläkin tallessa ja löytyykö mäntää?
Mulla se oli tarkoitus tulla P4E moottoriin, rivoitukseltaanhan se on vastaava kuin P4R ja taisi vaatia myös sellaisen kannen. Oikeaa mäntää ei saa, mutta taisin sovitella tuohon(kin) PV:n 42 mm mäntää. Nyt siinä on kiinni melko reilusti viilattu vakiosylinteri jonka porasin 42 mm, sen kantta on myös muokattu istumaan sen kaveriksi.

Mulla se oli tarkoitus tulla P4E moottoriin, rivoitukseltaanhan se on vastaava kuin P4R ja taisi vaatia myös sellaisen kannen. Oikeaa mäntää ei saa, mutta taisin sovitella tuohon(kin) PV:n 42 mm mäntää. Nyt siinä on kiinni melko reilusti viilattu vakiosylinteri jonka porasin 42 mm, sen kantta on myös muokattu istumaan sen kaveriksi.
Minun Raisu on P4R koneella, pitää ruveta etsimään siihen osia. Kytkin remontin siihen muistaakseni tein aikoinaan.

Viimepäivinä on joko vettä satanut ja/tai sitten olleet aamut koleita. Niin torppa on alkanut olemaan vähän viileähkön oloinen.
Joten tänään oli ensikerta tänä suvena kun lämmitin pirtin lattialämpö piirin ensikertaa sitten toukokuun alun.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin