Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ekat olymppia lähetykset oon kattonu. Suomen peliä lopun vartin verran ja tätä Usa-Swe suunnilleen saman ajan.Nii, sehän meni kans jatkoerään.
Mut niin taitaa mennä Ruotsi-USA ottelukin, kun ruåtti tasoitti lukemiin 1-1 1.32 ( 58.28 pelattu ) ennen kolmannen erän loppua....
Mulla puristaa ihan samasta paikasta kaikki maiharityyppiset jalkineet.Tällasta kauan harkinnu ja nyt vihdoin hommasin.
ite olen venyttänyt niillä pumpattavilla ilmapusseilla, mitä jonkun tavaran nostoon halpakaupassa myyvät.Tällasta kauan harkinnu ja nyt vihdoin hommasin. Kävi mielessä iteki tehä, mut tekemättä jäi.
Saas kattoa auttaako. Noiki +200€ kengät ja 5 tuntii ollu jalassa. Oli vähiten puristavat vuorelliset kengät, mitä etralta löyty hyllystä, mut äkkiä sen huomas, et ei hyvä.
Ja valtaosa kengistä puristaa samasta paikasta. Sandaalit ja croksit ok.
Näytä liitetiedosto 164037Näytä liitetiedosto 164038
Jalasta kannattaa ainakin ottaa pois, vaan saiskohan siinä ilmalennon.Onnistuiskohan miten![]()

Ei kun ottaa se kenkä pois jalasta ennen kengän lataamista paukulla.Ai jalasta siivu poiseiku mä meinasin että pullauttaa sitä kenkää
![]()
TemustaMulla puristaa ihan samasta paikasta kaikki maiharityyppiset jalkineet.
Mistä hommasit ton vempaimen.
Niitäkin koitettu, mutta en saanut pysymään kunnolla sisällä, pullahti ulos. Ehkä ois nauhojen paikkaa vaihtamalla ja kiristämällä saanu pysymään.ite olen venyttänyt niillä pumpattanimla ilmapusseilla, mitä jonkun tavaran nostoon halpakaupassa myyvät.
Jaa ei mulla niin isoja kenkiä/pieniä paukkuja oo.Ei kun ottaa se kenkä pois jalasta ennen kengän lataamista paukulla.
Ilmapussi ensin ja pullo pystyyn kenkään.Ehkä ois nauhojen paikkaa vaihtamalla ja kiristämällä saanu pysymään.
Suomessa viranomaiset pyrkivät vahvistamaan tämänkaltaiata monopilomaista toimintaa parhaan kykynsä mukaan.Jos auto maksaa 50 000 €, niin ei yhden tai parin osan vaihto oikeasti maksa 5000 €. Joku vetää välistä, kun tarvikeosia ei ole saatavilla.
Käytössä hyväksi osoittautunut kampe.Jostain kiinankaupasta hommasin.Kastella ei ole tarvinnut. https://www.fruugo.fi/shoe-tree-sho...c=google&utm_source=google&utm_medium=organicTemustaKaipa noita joka kiinakauppa myy. Oisko tuo vajaa 20€ maksanu. Varmasti parempiakin on.
Mutta jalaksen maihari ainoo, mikä suht ok tehtaan jäljiltä. Kaikki muut maihari tahi ei, tahtoo puristaa. Jalan koko 44-45, siviilitossuna nyt sieviläinen 48. Ei purista tosta kohtii, mut muutama sentti turhan pitkä.
Siihen ku lisätään vielä bmw, ni vaarana kompastua omiin vehkeisiin
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.